اجاره خودرو - تشريفات سورنا سير
تشريفات سورنا سير اجاره دهنده انواع خودرو مدرن و تشريفاتى با بهترين كيفيت و قيمت

سفر به شمال كشور به‌خاطر طبيعت منحصربه‌فردش در همه فصل‌ها دلخواه افراد است. جاده‌هاي پرپيچ‌وخم به همراه مناظري از كوه، جنگل، دشت، دريا، آبشار و… نظر هر بيننده‌اي را به خود جلب مي‌كند. اگر مايل هستيد به شمال كشور سفر كنيد و از سفر جاده‌اي لذت ببريد ولي خودرو نداريد، خدمات اجاره خودرو را بررسي كنيد. اجاره خودرو در سفرهاي بين شهري خاطرات خوشي از سفر را برايتان به ارمغان خواهد آورد.

با وسيله نقليه‌هاي مختلفي مي‌توان به سفر رفت. هواپيما براي صرفه‌جويي در وقت و سفرهايي كه مسافت طولاني دارند انتخاب مي‌شود اما بايد در نظر داشت كه هزينه سفر با هواپيما معمولا مقرون‌به‌صرفه نيست. مسافرت با قطار هم علاوه بر ايمن‌بودن لطف خاصي دارد. صداي حركت قطار روي ريل و دور هم بودن افراد خانواده يا دوستان در كوپه قرار لحظات خوشي را براي مسافران رقم مي‌زند.

اما براي كساني كه به ديدن مناظر جاده‌اي علاقه دارند و مايل هستند تا مقصد از شهرهاي مختلف ديدن كنند يا كنار جاده هر منظره زيبايي كه ديدند توقف كنند و در كنار همسفرانشان خوش بگذرانند مسافرت با خودرو لطف ديگري دارد. هنگامي كه با خودرو سفر مي‌كنيم در همه لحظات كنار همسفران خود هستيم و با گوش دادن به موسيقي‌هاي مورد علاقه و گفت‌وگو با افراد ضمن تماشاي منظره‌هاي زيبا از سفر لذت مي‌بريم. در سفر با خودرو تنها رسيدن به مقصد مهم نيست بلكه جاذبه‌هاي طول مسير نيز براي افراد لذت‌بخش است.

 

اجاره خودرو در سفرهاي بين شهري

 

رعايت مقررات رانندگي در سفر

نحوه رانندگي با خودرو در سفر بسيار اهميت دارد. رانندگان موظف هستند كه اصول و مقررات رانندگي را به خوبي رعايت كنند تا براي خود و ديگران مشكلي ايجاد نكنند. يكي از مهم‌ترين عوامل بروز تصادفات جاده‌اي خواب‌آلود بودن و كاهش سطح هوشياري رانندگان به ويژه در هنگام شب است. بهتر است رانندگان قبل از شروع سفر به خوبي استراحت كنند و خواب كافي داشته باشند تا با حواس كامل به رانندگي در جاده بپردازند.

بستن كمربند ايمني براي راننده و ديگر سرنشينان به‌ويژه سرنشين جلوي خودرو ضروري است. استفاده از كمربند ايمني ميزان جراحت و آسيب به راننده و ديگر سرنشينان را كاهش داده و در بسياري از موارد از ضربات مغزي جلوگيري مي‌كند. وسايل اضافي مانند كيف يا اسباب‌بازي كودكان را در قسمت پنجره پشت خودرو قرار ندهيد تا مانع ديد راننده نشود.

 

پيشگيري از حواس‌پرتي در هنگام رانندگي

در سفر جاده‌اي بايد به عواملي كه ممكن است حواستان را از رانندگي پرت كند توجه كنيد. اگر در حال صحبت با همسفران خود هستيد از برقرار كردن تماس چشمي بپرهيزيد و حواستان را معطوف جاده كنيد. در طول مسير لباس و كفش راحتي بپوشيد تا در هنگام رانندگي بدنتان در وضعيت خوبي قرار داشته باشد. اگر كودكي در خودروي شما حضور دارد در هنگام رانندگي براي مراقبت از او يا برداشتن وسيله‌اي از صندلي عقب به عقب برنگرديد زيرا احتمال تصادف افزايش مي‌يابد.

قبل از آغاز سفر بايد خودرو را در تعميرگاه‌هاي مجاز بررسي كرد تا اگر ايراد فني دارد برطرف شود. اطمينان از سالم بودن ترمز، چراغ‌هاي راهنما، ميزان روغن موتور، بررسي آب رادياتور، فيلتر روغن و فيلتر هوا، سيستم روشنايي، برف‌پاك‌كن، تنظيم باد لاستيك‌ها، بخاري خودرو و… پيش از سفر ضروري است. اگر در هر يك از موارد نقصي وجود داشت حتما بايد آنها را برطرف كرد.

ممكن است برنامه سفر خود را قطعي كرده باشيد و سپس متوجه شويد خودرو دچار نقص فني است و نمي‌توانيد با آن به سفر برويد يا اصلا خودروي شخصي نداشته باشيد. در اين صورت مي‌توانيد از خدمات اجاره خودرو در سفرهاي بين شهري استفاده كنيد و با توجه به بودجه مورد نظر خودروي مناسب براي جاده را انتخاب كنيد. اجاره خودرو براي سفر به‌ويژه در تعطيلات نوروز بسيار مورد درخواست افرادي است كه خودروي شخصي ندارند. اجاره خودرو به كاهش هزينه سفرهاي داخلي و يا سفر به كشورهاي همسايه بسيار كمك مي‌كند.

امتیاز:
بازدید:
[ ۳ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۴۷:۳۱ ] [ محيا يوسفي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی