اجاره خودرو - تشريفات سورنا سير
تشريفات سورنا سير اجاره دهنده انواع خودرو مدرن و تشريفاتى با بهترين كيفيت و قيمت

بدون شك اصفهان يكي از بهترين شهرهايي است كه در سفر خود به ايران از آن بازديد خواهيد كرد. يا براي سفرهاي بين شهري نيز ديدن اصفهان در تعطيلات عيد بهترين گزينه مي‌باشد. با اجاره خودرو سورنا مي‌توانيد به اين شهر زيبا سفر كرده و از اماكن تاريخي آن و زيبايي‌هاي شهر استفاده كنيد. در كنار بازديد از جاذبه هاي برتر، مي‌توانيد در طول روز از يك قهوه يا هر نوشيدني يا ميان وعده ديگري استفاده كنيد. در اينجا 10 بهترين كافه اصفهان را مرور مي كنيم كه به شما كمك مي كند تا زماني را كه در اين شهر سپري مي‌كنيد را كامل نمايد.

10 كافه برتر

 

كافه آقاي فنجان : تكه اي از بهشت 

اين كافه دنج كوچك در خيابان چهارباغ عباسي ، كوچه سينما سپاهان واقع شده است. شما هم مي توانيد از قهوه دلپذير آن لذت ببريد و هم از فضاي زيباي آن. وقتي وارد اين كافه مي‌شويد و روي يكي از ميزهاي كوچك بنشينيد مي‌توانيد از دوستانه ترين فضا لذت ببريد و مهرباني ترين صاحبي كه تا به حال ديده ايد، را ملاقات خواهيد كرد. مهم نيست چه چيزي سفارش مي دهيد، همه چيز در اين كافه خوشمزه مي‌باشد. فقط يك بار آن را امتحان كنيد و خواهيد ديد كه چرا در ليست بهترين كافه هاي اصفهان قرار دارد.

كافه آقاي فنجان

 

كافه ستاره آبي : استراحت سريع 

با قدم زدن به سمت محله جلفا، از خيابان شلوغ خريد نزار شارقي ، يك كافه كوچك در گوشه و كنار قرار گرفته است كه براي يك استراحت سريع نوشيدني مناسب است. قهوه خود را سفارش دهيد ، در بيرون بنشينيد و استراحت ‌كنيد، سپس به خيابان برگرديد تا از يكي از بزرگترين جاذبه هاي اصفهان ديدن كنيد.

 

كافه و رستوران پيام 

محل قرارگيري اين كافه نزديك به هيچ جاذبه توريستي نيست كه در وسط راه از آن دست بكشيد ، اما به دليل خدمات عالي آن، ارزش اين را دارد كه در اين ليست قرار بگيريد. به دنبال يك استراحت بعد از ظهر آرام يا ناهار يا شام در خارج از خانه هستيد، كافه پيام مي تواند يك انتخاب عاقلانه باشد. فضاي جالبي دارد و همچنين يك فضاي خارج از خانه ، با كاركنان دوستانه و منوي گسترده اي از غذاها و نوشيدني ها.

 

كافه روزگار : طعم نوشيدني هاي سنتي ايراني 

كافه روزگار با داشتن دو شعبه در وسط دو جاذبه اصلي در اصفهان ، جلفا و ميدان نقش جهان ، طيف عالي از چاي هاي گياهي و نوشيدني هاي سنتي ايراني را ارائه مي دهد. هر دو شعبه به زيبايي تزئين شده است، كه بعد از پياده روي طولاني براي استراحت مناسب است.

 

به دنبال يك طعم مدرن: كافه و رستوران هرمس 

كافه رستوران هرمس با داشتن طرح رنگي سياه و سفيد و لوسترهاي مدرن، احساس يك كلوپ كشوري را دارد. منوي آن با طيف وسيعي از سالاد ، ماكاروني ، پيتزا و همبرگر به سبك غربي مي‌باشد. با داشتن دو شعبه در خيابان اب 250 و ميدان جلفا ، كارمندان كافه هرمس افتخار مي كنند كه ميزبان شما با منوهاي مختلف غذايي باشند.

 

كافه Feel         :  در يكي از بهترين كافه هاي اصفهان احساس راحتي كنيد 

به دنبال يك كافه دنج با نوشيدني هاي شگفت انگيز هستيد؟ انتخاب بهتري نسبت به كافه Feel وجود ندارد. مي توانيد يكي از سه شعبه موجود در هتل كوثر ، خيابان مير يا مركز شهر اصفهان را انتخاب كنيد. همه آنها بهترين منو ، كاركنان دوستانه و فضايي پر جنب و جوش را ارائه مي دهند. اين كافه به دليل داشتن تمام ويژگي هاي عالي از طراحي گرفته تا كارمندان و خدمات بسيار خوبي كه دارد ، به يكي از بهترين كافه هاي اصفهان راه پيدا كرده است.

 

خانه چاي آزادگان : غار شگفتي ها 

در ميدان نقش جهان ، چاي آزادگان ، كه با نام چاه حاج ميرزا نيز شناخته مي شود ، واقع شده است. اولين چيزي كه توجه شما را به خود جلب مي كند ، ديوارها و سقف است كه در عكس ها ، نقاشي ها و ساير گره هاي جذاب  پوشيده شده است. چاي ايراني يا دوغ و گووشفيل را سفارش دهيد و از وقت خود در اين غار شگفت آور لذت ببريد.

 

كافه رستوران مس و قالي

پس از پياده روي طولاني در ميدان نقش جهان مي توانيد خود را به كافه مس و قالي در نزديكي ميدان ، در خيابان سپه برسانيد. اين كافه داراي يك باغ زيبا با ميزهاي اطراف آن است كه براي شبهاي خنك مناسب است. كاركنان بسيار مهربان و دوستانه هستند و شما براي استراحت طيف گسترده اي از نوشيدني ها و ميان وعده ها را در اختيار داريد.

 

كافه يك 

اين كافه دوستانه در ميدان جلفا واقع شده است. فضاي داخلي بسيار خوب است اما مي توانيد از نشستن در خارج نيز لذت ببريد ، در حالي كه در حال نوشيدن قهوه و تماشاي آب و هوا به مردم جلفا نگاه مي كنيد.

 

كافه پيانو 

كافه پيانو در خيابان نظر شارقي واقع شده است. در حالي كه از كنار آن عبور خواهيد كرد ، گل‌ها و ميزهاي بيرون آن توجه شما را جلب خواهد كرد. شما مي توانيد مقاومت كنيد نه براي ورود. اما اين پايان نيست. دكوراسيون داخلي با پيانوي كوچك در انتهاي كافه و صاحبان گرم و استقبال نيز پر جنب و جوش است. آنها شما را با لبخند بزرگي بر چهره خود پذيرايي مي كنند ، استراحت شما را حتي از نوشيدن قهوه بعد از ظهر يا ميان وعده لذت بخش تر مي كند.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۳۲:۲۴ ] [ محيا يوسفي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی