اجاره خودرو - تشريفات سورنا سير
تشريفات سورنا سير اجاره دهنده انواع خودرو مدرن و تشريفاتى با بهترين كيفيت و قيمت

BMW سري3

بدنه ملايم و ظريف اين مدل در سال 2015 به BMW سري 3 كمك كرد تا در نزديكي صدر بدنه هاي خودروهاي فشرده قرار گيرد. تصوير منحصر به فرد ما نشان مي دهد كه اين ماشين نشانه هايي از ظاهر طراحي شده مدل هايي مانند اتاق سري 5 جديد و مدل Z4 كه اخيرا توليد شده است را به همراه دارد، در حالي كه انتظار مي رود فناوري كنترل آن برگرفته شده از سري 7 باشد. انتظار مي رود ويژگي هاي صرفه جويي در وزن و انواع مختلف بنزين و ديزل در حالت هاي سه و چهار سيلندر كارآمد و در عين حال قدرتمند، منطبق با آخرين تكنولوژي مستقل باشد.

BMW سري 8

BMW بعد از تقريبا 20 سال شروع به كار بر روي سري 8 خودروهاي خود مي كند تا با خودروي مرسدس S-Class Coupe رقابت كند. طراحي زرق و برق دار جديد 2 + 2 آن در Concorso d’Eleganza Villa d’Este در ايتاليا در سال جاري مورد بررسي قرار گرفت و حتي در ميان برخي از خودروهاي خيره كننده جهان نيز قرار دارد.

به نظر مي رسد كه اين مفهوم نزديك به فرم توليد است و احتمالا از همان فرمت اتاق لوكس سري 7 استفاده مي كند. سيستم داخلي آن نيز از تكنولوژي مشابهي برخوردار خواهد بود، از جمله كنترل حركت براي سيستم سرگرمي مبتني بر iDrive. انتظار مي رود طيف وسيعي از موتورهاي بنزيني و ديزلي كه شامل شش سيلندر و سيلندر V8s مي شود، مورد استفاده قرار گيرد.

در زمان ممكن است نسخه هاي 6.6 ليتري V12 و نسخه هاي هيبريدي پلاگين راه اندازي شود. در بين سري هاي كوپه، از Gran Coupe و Convertible بزرگتر خواهد بود.

The-best-cars-of -2018

BMW I8 Roadster

اين پروژه مدت زمان زيادي است كه در دست انجام است، اما در سال 2018 با تكنولوژي پيشرفته Supercar شركت BMW در نهايت با سقف متحرك كليد خورد. اين نام تجاري در سال 2012 با مفهوم i8 Spyder به نمايش گذاشته شده بود.

معرفي ردياب i8 نيز به BMW فرصتي براي اضافه كردن برخي از اصلاحات در هيبريد پلاگين داده است، به طوري كه نگاه ظاهري متفاوت و بهره وري از سيستم رانندگي بنزيني الكتريكي وجود خواهد داشت. براي حفظ وزن و كم كردن فضا تا حد امكان ، سقف آن با يك مجموعه كامپوزيتي targa راه اندازي شد. اين به roadstar كمك مي كند تا عملكرد و سطح خود را با كوپه هاي موجود مقايسه كند.

BMW M5

انتظار عملكرد از supersaloon ها روز به روز بيشتر خسته كننده مي شود ولي مدل جديد M5 وعده سطح جديدي از سرعت ديوانه كننده مستقيم را داده است. اين موتور قدرت خود را براي رقابت با رقيب سنتي خود، مرسدس AMG E 63 آماده كرده است و درست مانند رقباي آلماني آن، داراي چهار چرخ است.

M5 جديد داراي 592 اسب بخار با يك توربو دوقلو V8 4.4 ليتري است كه به چرخ ها از طريق جعبه دنده اتوماتيك هشت سرعته و مقدار زيادي نيروي الكترونيكي ارسال مي شود. اين شامل يك سيستم كنترل كششي چند مرحله اي مي شود كه مي توان آن را براي ارسال 100 درصد قدرت به چرخ هاي عقب تنظيم كرد.

BMW X2

اگر ايده كمپاني BMW در خصوص خودروهاي SUV دوست داريد اما به دنبال يك طراحي اسپورت تر از آنچه در حال حاضر توسط X1 ارائه شده است هستيد، ترس نداشته باشيد: مدل X2 جديد در راه است.

داراي فرمت مشابه MINI Countryman و X1، توليد X2 دقيقا مشابه مدلي است كه در نمايشگاه اتومبيل پاريس 2016 نمايش داده شد.

شما مي توانيد يك سقف شيبدار و پنجره هاي باريك را انتظار داشته باشيد تا ظاهر كوپه اي بيشتري را نسبت به SUV هاي اصلي BMW ارائه دهد. عكس هاي لو رفته از داخل اين مدل نشان مي دهد كه به شدت برگرفته شده از X1، با صفحه نمايش اطلاعات سرگرم كننده نصب شده با استفاده از كنترل از طريق BMW با چرخ دنده iDrive است.

عملگرهاي آن نيز براي صاحبان X1 آشنا خواهد بود. گزينه هايي از كنترل چرخ جلو يا xDrive درايو چهار چرخ و گزينه اي از جعبه دنده دستي و هشت سرعته اتوماتيك براي استفاده از موتورهاي بنزيني و ديزلي با چهار سيلندر وجود دارد. اعتقاد بر اين است كه عملكرد بالا X2 نيز قابل انتظار است.

BMW X4

مدل جديد BMW X3 اخيرا منتشر شده است، و X4 كوپه SUV به سرعت به دنبال آن در حال پيشرفت است. جاسوس هاي ما با بررسي آزمايش هاي انجام شده بر روي آن اذعان كردند كه روشن است كه X4 دوباره يك خط سقف لبه دار را به بدنه جعبه اي X3 اضافه مي كند.

به طور نامحسوسي، از همان پلت فرم CLAR مشابه مدل مشابه X3 خود استفاده خواهد كرد كه موجب صرفه جويي در وزن شده و اميدواريم عملكرد آن را افزايش دهد، در حالي كه نسخه M-division tuned نيز بر روي كارت ها قرار دارد. انتظار مي رود كه تمام مدل هاي بريتانيا با استاندارد xDrive چهار چرخ توليد شوند، در حالي كه هيبريد چهار سيلندر 2 ليتري الكتريكي-بنزيني 330 مي تواند ويژگي مشابه داشته باشد. X2 كوچكتر نيز در سال 2018 راه اندازي خواهد شد.

مجموعه اجاره خودرو  سورنا سير از لوكس ترين مراكز اجاره ماشين تهران داراي لوكس ترين خودرو ها براي علاقه مندان به اجاره ماشين مي باشد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ] [ ۰۴:۵۲:۱۳ ] [ محيا يوسفي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی