اجاره خودرو - تشريفات سورنا سير
تشريفات سورنا سير اجاره دهنده انواع خودرو مدرن و تشريفاتى با بهترين كيفيت و قيمت

كمپاني مرسدس بنز خودروي الكتريكي مفهومي خود با نام مرسدس بنز ويژن AVTR را در نمايشگاه CES معرفي كرد. اين خودرو با الهام از فيلم موفق و پرفروش آواتار اثر جيمز كامرون ساخته شده است. هدف از ساخت اين خودرو ايجاد تصوري از ظاهر خودروهاي آينده براي مخاطبان است. طراحي مرسدس بنز AVTR به گونه‌اي است كه مانند تم اصلي فيلم آواتار بر همكاري كامل انسان، ماشين و طبيعت تاكيد مي‌كند.

فيلم علمي تخيلي آواتار كه در سال 2009 به كارگرداني و تهيه‌كنندگي جيمز كامرون ساخته شد، به عنوان دومين فيلم پرفروش تاريخ سينماي جهان شناخته مي‌شود و بيش از دو ميليارد دلار فروش داشته است. در اين فيلم جامعه‌اي از موجودات زنده شبيه به انسان با نام ناوي در سياره‌اي با نام پاندورا زندگي مي‌كنند كه تحت تاثير ماشين‌ها قرار گرفته‌اند. اين مشخصه منبع الهامي براي طراحان خودروسازي مرسدس بنز براي طراحي خودروي مفهومي AVTR شد.

 

طراحي خارق العاده مرسدس بنز ويژن AVTR

 

با اجاره خودرو علاوه بر انتخاب خودروي لوكس مورد علاقه خود و لذت بردن از رانندگي در جاده‌هاي زيباي كشور در فصل‌هاي مختلف، مي‌توانيد در هزينه‌هاي خريد و نگهداري خودرو صرفه‌جويي كنيد.

 

نماي ظاهري و امكانات داخلي

ويژن AVTR شباهتي به خودروهاي موجود در بازار خودروي جهان ندارد. اين خودرو فاقد فرمان و كنترل‌كننده‌هاي سنتي خودروهاي ديگر است. در عوض يك كنترلر مركزي در اين خودرو در نظر گرفته شده كه با قرار گرفتن دست كاربر روي آن ضربان قلب و نبضش را ارزيابي مي‌كند. پس از آن ارتباط ذهني با خودرو ايجاد مي‌شود و مي‌توان به امكانات بي‌نظير خودرو دستيابي پيدا كرد. نمايشگر بزرگي كه در بخش مركزي خودرو وجود دارد كاربر را به سفر مجازي مي‌برد.

در طراحي منحصربه‌فرد مرسدس بنز ويژن AVTR سنسورها و تراشه‌هاي فوق پيشرفته‌اي در نظر گرفته شده كه كيفيت رانندگي با اين خودرو را به طرز چشمگيري افزايش مي‌دهد. انرژي اين بخش از طريق صفحات يكپارچه خورشيدي كه در پشت خودرو وجود دارد تامين مي‌شود.

ويژن AVTR به دليل استفاده از مواد بازيافتي در ساخت آن، در رده محصولات دوست‌دار محيط زيست قرار مي‌گيرد. باتري‌هاي اين خودرو قابل بازيافت هستند و با ظرفيتي معادل 110 كيلووات ساعت، انرژي لازم براي رانندگي در مسافتي حدود 700 كيلومتر را تنها با 15 دقيقه شارژ باتري ايجاد مي‌كنند. چهار موتور برقي براي هر چهار چرخ خودرو در نظر گرفته شده است كه در مجموع 470 اسب بخار توليد مي‌كنند.

نورپردازي داخل خودرو و تركيب رنگ آن با الهام از سياره تخيلي پاندورا طراحي شده است. صندلي‌هاي خودرو نيز به شكل برگ به نظر مي‌رسد و محل خواب ساكنان آن سياره را در ذهن تداعي مي‌كند. بيشتر قسمت‌هاي كابين از جمله صندلي‌ها، داشبورد و… از مواد بازيافتي مانند چرم مصنوعي تهيه شده‌اند. براي پوشش صندلي‌ها از چرم ديناميكا استفاده شده است. اين چرم مصنوعي را از مواد بازيافتي لباس‌ها و بطري‌هاي پلاستيكي مي‌سازند. براي كف خودرو نيز، چوب‌هاي كاران به كار رفته است. كاران از چوب‌هاي خيزرانِ مناطقي مانند اندونزي ساخته مي‌شود.

 

Interior facilities mercedes vision avtr

امكانات و نماي داخلي مرسدس بنز ويژن

 

نماي بيروني

خودروي الكتريكي ويژن AVTR خودرويي اسپرت و 4در است كه ارتفاع كمي از سطح زمين دارد. در نگاه كلي اين خودرو يك سدان با ابعادي متناسب و جمع‌وجور به نظر مي‌رسد. چرخ‌هاي اين خودرو داراي نورپردازي خاص و چشمگيري است و نماي تنه درخت را در ذهن بيننده به وجود مي‌آورد. آرم ستاره مرسدس بنز در وسط چرخ قرار گرفته و توجه بيننده را به خود جلب مي‌كند.

طراحي چراغ‌هاي جلو و عقب ويژن AVTR شبيه به عروس دريايي‌هايي است كه در فيلم آواتار وجود داشتند. در انتهاي سقف آن به سمت پشت خودرو 33 بالچه كوچك چندمنظوره به چشم مي‌خورد كه به نظر مي‌رسد نشان‌دهنده تنفس موجودات زنده باشد. اين بالچه‌ها با وجود قابليت تغيير زاويه، آيروديناميك اين خودروي افسانه‌اي را در شرايط گوناگون ارتقا مي‌دهد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۴۷:۵۸ ] [ محيا يوسفي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی