اجاره خودرو - تشريفات سورنا سير
تشريفات سورنا سير اجاره دهنده انواع خودرو مدرن و تشريفاتى با بهترين كيفيت و قيمت

اجاره خودرو در اين روزها رشد قابل توجهي كرده و شرايط اجاره آسان‌تر شده و افراد بيشتري مي‌توانند براي كارهاي مختلف خودرو اجاره كنند. البته بايد توجه داشت كه هر نوع خدماتي هزينه مخصوص به خود را دارد و اجاره خودرو نيز از اين قاعده مستثني نيست. خودروهاي مختلفي در شركت اجاره خودرو سورنا سير براي كاربردهاي مختلف موجود است، براي اطلاع از شرايط و خدمات اجاره خودرو سورنا با ما در تماس باشيد. در اينجا به برخي از مواردي خواهيم پرداخت كه در هزينه‌هاي اجاره خودرو مي‌تواند تاثير داشته باشد.

هزينه‌هاي اجاره خودرو

 

قيمت اجاره خودرو

هر ماشيني داراي قيمت مخصوص به خود بوده و قيمت اجاره خودروهاي ايراني بسيار پايين‌تر از انواع خارجي است. خودروهايي مانند پرايد و پژو داراي كم‌ترين قيمت اجاره ماشين در تهران هستند و با هزينه‌اي پايين و با شرايطي آسان مي‌توان آنها را اجاره كرد و براي كارهاي روزمره از اين خودروها استفاده كرد.

هر قدر ارزش خودرو بالاتر رود، قيمت اجاره آن هم بالا خواهد رفت. البته اجاره ماشين هم مانند هر معامله ديگري اگر در مقياس بالاتر باشد باعث خواهد شد قيمت واحد كمتر شود. در صورتي كه خودرويي را براي يك هفته اجاره كنيد هزينه روزانه آن كمتر از موقعي خواهد بود كه همان خودرو را در يك روز اجاره كنيد و اگر خودرو را به مدت يك ماه اجاره كنيد قيمت‌ها پايين‌تر هم خواهند آمد.

 

مراقب ديركرد باشيد

در قرارداد مدتي براي اجاره تعيين مي‌شود و در اين زمان خودرو در اختيار مشتري قرار مي‌گيرد. خودروي اجاره‌اي بايد در زمان مشخص شده در قرارداد به شركت بازگردانده شود و يا در صورتي كه خودرو را در جاي ديگري تحويل دهيد بايد تا ساعت مشخص شده اين كار انجام شود.

در بعضي از مواقع اين امكان وجود دارد تا چند ساعت بعد از زمان تحويل هم بتوانيد خودرو را تحويل دهيد و شامل هزينه اضافه نشويد. اگر در تحويل خودرو به شركت ديركردي داشته باشيد بنا به مدت ديركرد بايد مبلغي را بپردازيد و اين مبلغ معمولا بيشتر از مبلغ اجاره روزانه در همان مدت خواهد بود. به عنوان مثال اگر شما خودرو را با 12 ساعت ديركرد به شركت تحويل دهيد مقدار هزينه پرداختي شما از هزينه نصف روز در حالت عادي بيشتر است. سعي كنيد در زمان مقرر نسبت به تحويل خودرو اقدام كنيد تا مجبور به پرداخت هزينه اضافه نشويد.

 

در زمان تحويل، خودرو را بررسي كنيد

زماني كه خودرويي را مي‌خواهيد اجاره كنيد دقت كنيد و مواردي از قبيل خط و خش بر روي بدنه و يا اشكالات سيستم‌هاي صوتي و ديگر سيستم‌هاي خودرو را بررسي كنيد، همچنين تودوزي خودرو را نيز چك كنيد و در صورت پارگي و يا هر اشكال ديگر آن را به مامور تحويل خودرو گزارش دهيد. در زمان تحويل خودرو دقت كنيد، اگر مشكلي وجود داشته باشد و شما متوجه آن نشده باشيد، در زمان بازگرداندن بايد هزينه اضافه پرداخت كنيد.

اشكالات مربوط به كاركرد و استهلاك خودرو بر عهده شركت اجاره دهنده خودرو است و شركت موظف به ارائه خودرو در شرايط فني ايده‌آل خواهد بود ولي اشكالات ظاهري و هزينه‌هاي ناشي از حادثه و يا تصادف و يا جريمه‌هاي رانندگي بر عهده فردي است كه خودرو را اجاره كرده و بايد اين هزينه‌ها را پرداخت كند.

 

مراقب كيلومتر اضافه باشيد

قرارداد اجاره خودرو انواع مختلفي دارد و در بعضي از اين قراردادها مقدار مسافت پيموده شده نيز ذكر مي‌‍شود. در اين نوع از قراردادها اگر مسافت بيشتري را با خودرو طي كنيد بايد هزينه اضافه پرداخت كنيد. به مفاد قرارداد دقت كنيد و اگر مقدار مسافت طي شده در آن ذكر شده بود، آن را رعايت كنيد تا مشمول پرداخت هزينه اضافه نشويد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: اجاره خودرو، اجاره ماشين،
موضوع:
[ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۵۹:۰۵ ] [ محيا يوسفي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی