اجاره خودرو - تشريفات سورنا سير
تشريفات سورنا سير اجاره دهنده انواع خودرو مدرن و تشريفاتى با بهترين كيفيت و قيمت

از سال 1769 كه نيكلاس ژوزف كوگنات اولين خودروي جهان را كه با موتور بخار كار مي‌كرد اختراع كرد تا به همين امروز كه خودروها اينقدر زيبا و پيشرفته شده‌اند خودروها براي ما جذابيت دارند. صرف‌نظر از طراحي كلي خودرو كه باعث جذب افراد مي‌شود آرم خودرو در شناخته‌شدن آن بسيار اهميت دارد. بسياري از آرم‌هاي خودرو معناي عميقي دارند كه اشاره‌اي به آغاز فعاليت آن خودروسازي دارد. آرم خودروهاي معروف جهان به دليل طراحي‌هاي ويژه و معناي پنهان در آنها اهميت ويژه‌اي براي خودروسازان دارند.

در ادامه به بررسي چند آرم از شناخته‌شده‌ترين آرم‌هاي خودرو در جهان مي‌پردازيم. خودروهاي لوكسي نظير شورولوت و فراري كه اگر امكان خريد آن فراهم نباشد مي‌توان با اجاره ماشين از رانندگي با آنها لذت برد.

 

ب ام و


آرم ب ام و بسيار نمادين است و افراد فورا آن را تشخيص مي‌دهند. خودروسازي ب ام و (Bavarian Motor Works) آرم خودروهايش را با دايره‌اي به رنگ‌هاي سفيد و آبي برگرفته از رنگ‌هاي پرچم ايالت جنوب شرقي باوارياي آلمان طراحي كرده است. خودروسازي ب ام و در اين ايالت قرار دارد.

مردم تا مدت‌ها تصور مي‌كردند آرم ب ام و نشان‌دهنده موتور هواپيماست كه محصول سابق اين شركت محسوب مي‌شود اما بعدها معلوم شد كه اين آرم ربطي به موتورهاي هواپيما ندارد.

 

فورد


اولين آرم خودروي فورد در سال 1903 با ظاهري ويكتوريايي و طرحي بسيار پيچيده براي مدل A استفاده شد. بعدها در سال 1927 آرم امروزي خودرو فورد ساخته شد. اين آرم يكي از بزرگ‌ترين و ماندگارترين آرم‌هاي خودرو در جهان به شمار مي‌آيد. آرم فورد به شكل بيضي و با دو رنگ آبي تيره و سفيد طراحي شده است. در درون كادر بيضي آن، امضاي معروف هنري فورد خودنمايي مي‌كند. در سال 2003 و در جشن صد سالگي شركت فورد رنگ سفيد آرم خودرو به رنگ نقره‌اي تغيير كرد و پهناي قالب بيضي آرم هم كمي عريض‌تر شد.

 

آئودي


لوگوي آئودي، شركت خودروساز آلماني به صورت چهار حلقه متصل به‌هم طراحي شده است. اين طراحي ساده اما درخشان معناي منحصربه‌فردي را در خود پنهان كرده است. شايد عده كمي از معناي اين لوگو باخبر باشند. در واقع اين چهار حلقه كه با هم هم‌پوشاني دارند نمادي براي ادغام چهار شركت خودروسازي است. آئودي در سال 1932 با شركت‌هاي واندرر، DKW و Horch ادغام شد و آئودي امروزي به وجود آمد.

 

شورولت

شركت خودروسازي محبوب آمريكايي شورولت با نام مستعار Chevy را لوئيس شورولت و ويليام سي دورانت در سال 1911 تاسيس كردند. داستان‌هاي مختلفي درباره طراحي آرم شورولت نقل شده است. مي‌گويند دورانت در يكي از سفرهايش به پاريس مجذوب طرح يك كاغذ ديواري مي‌شود و تكه‌اي از آن را همراه خود مي‌برد و بعدها بر اساس آن لوگو را طراحي مي‌كند.

در بعضي از نقل‌قول‌ها آمده دورانت با الهام از طرح پاپيون لوگوي شورولت را طراحي كرده است. عده‌اي نيز معتقدند آرم شورلت از طرح پرچم سوئيس الهام گرفته شده است. همين داستان‌ها به جذابيت آرم شورولت افزوده است. لوگوي شورولت با طرح صليبي خود و نام شركت كه به پهناي صليب قرار گرفته است فورا براي مخاطبان قابل تشخيص است و آنها را ياد خودروهاي لوكس اين برند خودروسازي مي‌اندازد.

 

ميتسوبيشي


آرم خودروهاي معروف جهان هر كدام به فراخور شرايط داستان‌هاي مختلفي دارند. آرم ميتسوبيشي منحصربه‌فرد است و داستاني بي‌نظير براي به وجود آمدن آن وجود دارد. در زبان ژاپني ميتسو يعني سه و بيشي معناي الماس مي‌دهد. بنابراين ميتسوبيشي يعني سه الماس. اين آرم از تركيب دو نشان خانوادگي تشكيل شده است.

 

فراري


آرم خودروي فراري در پس‌زمينه‌اي به رنگ زرد، اسب سياه زيبايي را در حالي كه بر دو پايش بلند شده نشان مي‌دهد. اين آرم نمايش‌دهنده قدرت فراري است. رنگ زرد از پرچم شهر مودنا زادگاه موسس شركت فراري و رنگ‌هاي سبز، سفيد و قرمز از پرچم ايتاليا الهام گرفته شده است. گاهي اوقات رنگ نقره‌اي جايگزين رنگ سياه اسب در لوگو مي‌شود.

شركت خودروسازي فراري را انزو فراري در سال 1939 در ايتاليا تاسيس كرد. طراحي و توليد خودروهاي لوكس، اسپرت و سوپراسپرت در برنامه اين شركت قرار دارد.

 

تويوتا


آرم تويوتا با ادغام سه بيضي در هم، معناي جالبي را در خود پنهان كرده است. اين آرم هدف تويوتا را كه جلب رضايت مشتريان، اطمينان از خريد و اعتماد به برند است نشان مي‌دهد. شركت تويوتا در سال 1933 توليد خودروهايش را آغاز كرد.

 

مرسدس بنز


آرم مرسدس بنز به صورت ستاره سه‌گوش براي اولين بار در سال 1909 طراحي شد. اين ستاره سمبل حركت در زمين، هوا و آب است. سال‌ها بعد اين ستاره در يك دايره جاي گرفت. مرسدس بنز زيرمجموعه شركت دايملر AG است. اين شركت به همراه دو شركت آئودي و ب ام و، سه خودروساز مشهور آلماني هستند كه در عين حال پرفروش‌ترين خودروسازان لوكس جهان محسوب مي‌شوند.

فهرست آرم خودروهاي معروف جهان طولاني است و هر كدام از آنها داستان‌هاي كم‌نظير و منحصربه‌فردي دارند كه براي مخاطبان هيجان‌انگيز است. به آرم خودروها توجه كنيد و ببينيد در نظر شما چه چيزي را تداعي مي‌كنند؟

تجربه لذت رانندگي با خودروهاي معروف جهان آرزوي خيلي از افراد است. با بررسي شرايط و خدمات اجاره خودرو سورنا سير و تصميم براي اجاره خودرو آرزويتان را برآورده كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: آرم خودروهاي معروف،
موضوع:
[ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۴۳:۴۸ ] [ محيا يوسفي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی