اجاره خودرو - تشريفات سورنا سير
تشريفات سورنا سير اجاره دهنده انواع خودرو مدرن و تشريفاتى با بهترين كيفيت و قيمت

لكسوس LC يك كوپه هيجان‌انگيز براي علاقمند به خودروهاي كوچك و اسپرت است. اگر از علاقمندان خودروهاي لوكس هستيد؛ احتمالا محصولات زيادي از اين كمپاني خوش‌نام توجه شما را به خود جلب كرده است. محصولات لكسوس معمولا در زمره خودروهاي لوكس و گران‌قيمت بازار قرار مي‌گيرند. حالا اگر اين كمپاني دست به طراحي و توليد يك سواري كوپه لوكس بزند؛ نتيجه آن لكسوس LC كوپه خواهد بود، كه در اين نوشته وب‌سايت موسسه اجاره خودرو سورنا سير به بررسي مدل 2021 آن پرداخته‌ايم.

لكسوس LC كوپه 2021

 

بدنه لكسوس LC كوپه، همان هميشگي

البته به كار بردن لفظ همان هميشگي ممكن است شما را به اشتباه بيندازد. واقعيت آن است كه در طراحي اين سواري دو درِ جنتلمن، ردپا و امضاي طراحي نسخه‌هاي قبلي لكسوس را مشاهده خواهيد كرد. يك خودرو كه در عين تازگي و جذابيت، اصالت خود را در طراحي حفظ كرده است.

جلو پنجره بسيار بزرگ (نسبت به ابعاد خودرو) و گسترده شده در حالت افقي و عمودي، يكپارچه بودن چراغ‌هاي خودرو با مه شكن‌ها و ساير ويژگي‌هاي معمول، از دور برند اين خودرو را فرياد مي‌زنند. اما در نسخه 2021 اين خودرو، تغييراتي كه بيش از همه چيز به چشم مي‌آيد؛ متنوع شدن رنگ‌ها و تغيير اندازه رينگ‌ها است. بعضي از رنگ‌هاي ويژه مثل سبز و نارنجي، به پالت رنگي اين خودرو اضافه شده است كه ممكن است براي خاص پسندان بسيار جذاب باشد. همچنين رينگ‌ها كمي بزگ‌تر شده و با اندازه 20 اينچي خود، بخش بزرگي از مساحت نماي كناري اين ماشين را به خود اختصاص داده‌اند.

 

در اتاق لكسوس LC كوپه همه چيز در دستان شماست

وقتي وارد اتاق لكسوس LC كوپه مي‌شويد؛ شكوه و جلال آن مثال زدني است. اين ويژگي حتي در تصاوير دريافتي از اين خودرو نيز به وضوح قابل تشخيص است. استفاده از چرم بسيار با كيفيت، اصلي‌ترين عنصر طراحي تريم اين خودرو است. اما تغييرات اين نسخه به نسبت مدل سال‌هاي قبل در دو موضوع اساسي رخ داده است. در درجه اول در تريم داخلي خودرو ديگر از چرم سفيد رنگ خبري نيست؛ و اين چرم جاي خود را به نمونه‌هاي رنگي داده است.

lexus lc 2021

تغيير ديگر مرتبط با سيستم دستيار هوشمند خودرو است. اين تغييرات براي علاقمندان به تكنولوژي ممكن است بسيار جذاب و يا نااميد كننده باشد. به هر حال بايد بدانيد كه در لكسوس LC كوپه 2021، ديگر خبري از اپل كارپلي كمپاني اپل نيست؛ و اين سيستم جاي خود را به اندرويد اتوي كمپاني گوگل داده است. نمايش‌گر 10?1 اينچي قرار گرفته در وسط داشبورد خودرو نيز، اصلي‌ترين راه ارتباطي شما با اين سيستم خواهد بود.

 

چند تغيير فني در لكسوس LC كوپه 2021

همه ما از يك كوپه لوكس و حرفه‌اي انتظارات مشخصي داريم. طبيعتا سرعت بالا، پايداري بالا و كوتاه‌ترين زمان ممكن براي رسيدن به حداكثر سرعت، از جمله اين انتظارات است. در اين زمينه نيز اين خودرو تغييرات گسترده‌اي را تجربه كرده است. مهندسان لكسوس با تغييرات وسيع در آلياژ‌هاي مورد استفاده در بخش‌هاي مختلف توانسته‌اند بدون كاهش استحكام و امنيت لكسوس LC، 10 كيلوگرم از وزن آن را كاهش دهند. اين عدد در خودرويي با ويژگي‌هاي قبلي اين مدل، تقريبا يك شاهكار در طراحي است. همين ويژگي نيز باعث دستيابي به سرعت 100 كيلومتر بر ساعت، تنها در 4?4 ثانيه شده است. البته نبايد از وجود پيشرانه 8 سيلندري و 5 ليتري در اين خودرو كه مي‌تواند 471 اسب بخار قدرت و گشتاور 539 نيتون متري را ارائه دهد، به راحتي صرف نظر كرد.

البته اگر انگيزه براي داشتن اين همه قدرت و سرعت در يك كوپه سبك وزن را نداريد؛ مي‌توانيد يك نسخه ديگر لكسوس LC كوپه با موتور 3?5 ليتري و 354 اسب بخار قدرت را انتخاب كنيد؛ تا هم هزينه كمتري براي خريد خودرو بپردازيد؛ و هم آسيب كمتري به محيط زيست اطراف خود بزنيد. فراموش نكنيد كه اگرچه بسياري از ما قدرت خريد چنين خودروهاي لوكسي را نداريم؛ اما موسسه‌ سورناسير اقدام به اجاره لكسوس nx در تهران و ساير شهرهاي كشور، موده است، تا با هزينه‌اي معقول، تجربه رانندگي با خودرو لوكس را داشته باشيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۱۳:۵۲ ] [ محيا يوسفي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی