اجاره خودرو - تشريفات سورنا سير
تشريفات سورنا سير اجاره دهنده انواع خودرو مدرن و تشريفاتى با بهترين كيفيت و قيمت

برخي از اتومبيل‌هايي كه كرايه داده مي‌شوند، براي مسافرت‌هاي با مسافت نامحدود در نظر گرفته شده‌اند، اما هميشه اين طور نيست. هنوز هم نمونه‌هايي از محدوديت‌هاي جغرافيايي جهت اجاره خودرو براي سفر وجود دارند، و همچنين شركت‌هاي اجاره دهنده‌اي در زمينه خودرو هستند كه چنانچه فرد اجاره كننده با خودرو اجاره‌اي مسافت بيشتر از آن چه در قرارداد آورده شده را طي نمايد، مبلغي اضافه دريافت مي‌كنند. در اكثر موارد حتي، چنانچه فردي كه اتومبيل را اجاره نموده است، مسافت بيش از حدي را رانندگي نمايد، بايد هزينه مسافت طي شده بيشتر از حد معمول را پرداخت كند.

در حالي كه ممكن است هنگام مراجعه به شركت اجاره دهنده خودرو براي اجاره ماشين طي نمودن يك مسافت نامحدود با آن اتومبيل را در ذهن خود داشته باشيد، گزينه محدود نمودن مسافت براي اين نوع اتومبيل‌ها يك مفهوم نسبتاً جديد و نوآورانه است. بعضي از شركت‌هاي كرايه دهنده خودرو، روش محدود نمودن طي مسافت با خودرو اجاره‌اي را در دهه 1970 پذيرفتند، اما اين روش تا دو دهه بعد به طور وسيعي گسترش نيافت.

حتي امروز، شما ممكن است هنگام اجاره خودرو با تعدادي از شركت‌هاي اجاره دهنده اتومبيل مواجه شويد كه ضوابطي مانند ميزان محدود مسافت براي رانندگي با خودرو اجاره‌اي و هزينه اضافي براي هر مايل رانندگي بيش از حد مجاز با آن اتومبيل را همانند شرايط منظور شده در اجاره خودرو براي مدت طولاني، تعيين نموده باشند.

طي مسافت نامحدود با خودرو اجاره‌اي

 

اتومبيل‌هاي كرايه با طي نمودن مسافت محدود

يك نمونه رايج از خودرو اجاره‌اي با طي نمودن مسافت محدود، يك پيشنهاد ويژه در مورد تعيين مسافت جهت طي نمودن به وسيله اتومبيل كرايه‌اي است كه ميزان اين مسافت در تعطيلات آخر هفته افزايش مي‌يابد و شما مي‌توانيد مسافت بيشتري را در هر روز با خودرو طي كنيد. همچنين، بعضي از شركت‌هاي كرايه دهنده اتومبيل، نرخ‌هايي را براي استفاده از اتومبيل با طي نمودن مسافت نامحدود ارائه مي‌نمايند.

بنابراين، شما حق انتخاب براي اجاره يك خودرو اجاره‌اي را داريد كه بر اساس ميزان مسافت، هزينه كرايه آن افزايش مي‌يابد، اما ميزان مسافتي كه توسط آن طي مي‌شود، محدود است و يا مي‌توانيد از اتومبيل‌هاي كرايه با طي نمودن مسافت نامحدود و داراي يك نرخ معين تخفيف استفاده نماييد.

تنها در زماني نرخ‌هاي افزايشي ويژه براي اتومبيل‌هاي كرايه‌اي اعمال نمي‌گردد كه محدوديت مسافت طي شده نقش عمده‌اي را در كرايه دادن اتومبيل بازي مي‌كند. بايد توجه داشت كه محدوديت مسافت طي شده در خارج از شهر، در فرودگاههاي دور افتاده و يا وسايل نقليه لوكس و يا گران قيمت اعمال مي‌گردد. مقدار اين محدوديت مسافت طي شده براي خودرو اجاره‌اي مي‌تواند بسيار محدود گردد، به طوري كه شما فقط بتوانيد در شهر از خودرو استفاده كنيد.

افراد در درصد اندكي از شركت‌هاي خودرو اجاره‌اي در ابتدا بايد مبلغي را براي كرايه نمودن اتومبيل بپردازند، و سپس هزينه را بر اساس هر مايل مسافت طي شده مي‌پردازند. هنگامي كه از وبسايت تشريفات سورنا سير تصميم به اجاره ماشين گرفتيد، قبل از اين كه اتومبيل مورد نظر خود را رزرو نماييد، از ميزان محدوديت مسافتي كه براي آن اتومبيل در نظر گرفته شده است مطلع شويد. اگر ميزان مسافتي كه براي اتومبيل در نظر گرفته شده است، با نياز شما هماهنگ نبود، قبل از اين كه قرارداد را امضاء كنيد، مقدار مسافتي كه تصميم داريد طي كنيد را به شركت اجاره خودرو اعلام كنيد تا در قرارداد ذكر شود و با اين كار شما مجبور نيستيد در انتهاي قرارداد مبلغي را براي مسافت طي شده اضافه پرداخت كنيد.

 

اجاره اتومبيل‌هايي كه ميزان مسافت در نظر گرفته شده براي آنها صفر است

خوشبختانه اتومبيل‌هايي كه ميزان مسافت در نظر گرفته شده براي آنها صفر است، بسيار كمياب و يا بسيار نادر هستند. موارد ديگر، مانند فرودگاه‌هاي با فاصله دور در كشور، نيز جايي هستند كه در آنها تنها يك شركت خودروي اجاره‌اي وجود دارد و نگهداري وسايل نقليه در آنجا نسبت به مكانهاي ديگر بسيار مشكل‌تراست.

 

محدوديت‌هاي مسافت مختلف در شركت‌هاي يكسان داراي اتومبيل‌هاي اجاره‌اي

گاهي اوقات مي‌توان متوجه شد كه تفاوت‌هايي در محدوديت مسافت در نظر گرفته شده براي اتومبيل‌هاي موجود در شركت‌هاي مشابه مرتبط با كرايه اتومبيل در مورد وسايل نقليه لوكس و نامتعارف وجود دارد. اين شرايط به اين صورت هستند كه در صورت اجاره خودروهاي معمولي شما مي‌توانيد مسافت بيشتري را طي كنيد، در حالي كه اگر يك خودروي لوكس اجاره كنيد مسافتي كه در قرارداد ذكر مي‌شود مي‌تواند بسيار كمتر از خودروهاي معمولي باشد و شما براي طي كردن مسافت‌هاي زيادتر بايد مبلغي بيشتر پرداخت كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۰۲:۳۸ ] [ محيا يوسفي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی