اجاره خودرو - تشريفات سورنا سير
تشريفات سورنا سير اجاره دهنده انواع خودرو مدرن و تشريفاتى با بهترين كيفيت و قيمت

معمولا از بهمن ماه صحبت درباره تعطيلات نوروز و برنامه‌ريزي براي سفر شروع مي‌شود. تعطيلات نوروز فرصت خوبي براي سفرهاي خانوادگي و دسته‌جمعي است. گرچه بعضي افراد مسافرت هوايي يا سفر با قطار را در تعطيلات نوروز ترجيح مي‌دهند، اما سفر جاده‌اي با خودرو در كنار اعضاي خانواده يا دوستان حس و حال منحصربه‌فرد خود را دارد. اجاره خودرو مزايايي دارد كه بعضي افراد با اينكه خودروي شخصي دارند ترجيح مي‌دهند اجاره ماشين در سفرهاي نوروزي را تجربه كنند.

اما سفر نوروزي با اجاره ماشين چه مزايايي دارد كه افراد را به اين كار ترغيب مي‌كند؟ در ادامه مقاله همراه ما باشيد تا مزاياي اجاره خودرو در سفرهاي نوروزي را بررسي كنيم.

صرفه‌جويي در هزينه‌هاي سفر

استفاده از خودرو شخصي در كنار آسايش هزينه‌هاي زيادي از جمله بيمه‌نامه، ماليات، استهلاك وسايل خودرو، تعميرات و سرويس دوره‌اي را دربردارد. اما با اجاره خودرو هر زمان كه نياز به ماشين داريد آن را تحويل مي‌گيريد، بنابراين هزينه‌هاي اضافي به شما تحميل نمي‌شود.

قيمت اجاره در شركت‌هاي اجاره‌اي را به روش‌هاي مختلفي همچون قيمت بر اساس كيلومتر طي‌شده يا بدون محدوديت كيلومتر و فقط بر اساس تعداد روزهاي اجاره محاسبه مي‌كنند. با اين روش شما مي‌توانيد به ميزان قابل توجهي در هزينه‌هاي سفر خود صرفه‌جويي كنيد. با اجاره خودرو امكان انتخاب خودروي مورد علاقه و مناسب براي سفر جاده‌اي بدون صرف هزينه‌هاي معمول خودروي شخصي براي شما فراهم شده است.

رانندگي با خودروهاي لوكس جهان لذت بي‌نظير و مثال‌زدني دارد. شايد براي خريد اين خودروها سرمايه مالي لازم را نداشته باشيم اما با اجاره پورشه ماكان، پورشه پانامرا، بنز C200، لندكروز، BMW X4 و… مي‌توان لذت رانندگي در جاده‌هاي پرپيچ و خم به هنگام سفر را چشيد. اين تجربه كم نظير را از خودتان دريغ نكنيد.

 

تحويل آسان خودرو در هر مكان

اجاره ماشين در هر زمان و مكاني براي شما امكان‌پذير است. با اجاره به راحتي مي‌توانيد خودروي مورد نظر را در كمتر از يك ساعت بدون نياز به تحويل چك يا سند تحويل بگيريد. ممكن است در مسير سفر نوروزي جايي را انتخاب كرده باشيد كه بخواهيد بخشي از مسير را با خودرو برويد و بقيه سفر را با هواپيما طي كنيد. بنابراين مي‌توانيد خودرو بدون راننده را در شهر مبدا اجاره كنيد و در شهر مقصد آن را به آساني تحويل دهيد. اجاره ماشين در سفرهاي طولاني و چندبخشي بسيار كاربردي است.

ممكن است شما از آن دسته افرادي باشيد كه تنها رسيدن به مقصد برايتان مهم نباشد و مايل باشيد از سفر جاده‌اي در كنار عزيزانتان لذت ببريد. شايد تصميم گرفته باشيد با چند خانواده از اقوام يا دوستان به سفر نوروزي برويد و بخواهيد يك دستگاه ون اجاره كنيد تا از لحظات با هم بودن در سفر لذت ببريد. مي‌توانيد ون را با راننده يا بدون راننده اجاره كنيد و با آن به شهرهاي مختلف ايران سفر كنيد.

 

برخورداري از خودروي مطمئن

يكي از دغدغه‌هاي اصلي رانندگان در مسافرت نقص فني خودرو و برهم خوردن اوقات خوش سفر است. خودروهايي كه شركت‌هاي اجاره خودرو ارائه مي‌كنند در حد خودروي نو است و سلامت آن پس از هر بار اجاره ماشين توسط تيم فني متخصص بررسي مي‌شود، بنابراين احتمال بروز نقص فني در جاده بسيار كاهش مي‌يابد.

حتي اگر خودرويي كه اجاره كرده‌ايد در طول مسير سفر دچار هرگونه نقص فني شود در كمترين زمان ممكن از طرف شركت اجاره‌اي امدادرساني لازم انجام مي‌شود. در فاصله زماني كه تعمير خودرو انجام مي‌شود، براي آسايش افراد تمهيداتي در نظر گرفته مي‌شود. اگر تعمير مشكل فني خودرو پيچيده و زمان‌بر باشد، خودرو توسط شركت اجاره خودرو با خودرو ديگري جايگزين مي‌‌شود تا به راحتي بتوانيد به مسير خود در سفر ادامه دهيد و وقفه‌اي در سفر شما ايجاد نشود.

مزاياي اجاره ماشين در سفرهاي نوروزي حتما شما را نيز به فكر انداخته است. در كمترين زمان و به صورت آنلاين مي‌توانيد اجاره لكسوس NX يا هر خودروي مناسب ديگري را براي هر محدوده زماني انتخاب كنيد و با خيالي مطمئن و آسوده همراه با خانواده و دوستان راهي سفر نوروزي شويد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۳۱:۳۴ ] [ محيا يوسفي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی