اجاره خودرو - تشريفات سورنا سير
تشريفات سورنا سير اجاره دهنده انواع خودرو مدرن و تشريفاتى با بهترين كيفيت و قيمت

گوشي‌هاي هوشمند تحول شگرفي در زندگي ما ايجاد كرده‌ و سبك بسياري از فعاليت‌هايمان را دستخوش تغييرات عمده كرده‌ است. يكي از امكانات اين گوشي‌ها دسترسي به برنامه هاي كاربردي خودرو است كه رانندگي ايمن و متفاوتي را براي رانندگاني كه از گوشي هوشمند استفاده مي‌كنند امكان‌پذير مي‌سازد. در اين مقاله سه برنامه كاربردي خودرو براي گوشي هاي اندرويد را معرفي مي‌كنيم.

در حال حاضر سازندگان خودرو، گوگل، اپل و ديگر افراد متخصص حوزه فناوري تلاش مي‌كنند برنامه‌هاي كاربردي و موثري براي تجربه بهتر رانندگي توليد و ارائه كنند. با اجاره ماشين مي‌توان بدون دردسر رانندگي با بسياري از خودروهاي پيشرفته جهان را در جاده‌هاي زيباي ايران تجربه كرد؛ جاده‌هايي كه در هر فصل سال با مناظري شگفت‌انگيز لذت سفر را دوچندان مي‌كنند.

معرفي سه برنامه كاربردي خودرو براي گوشي هاي اندرويد

 

Android Auto

اندرويد اتو برنامه‌اي بسيار كاربردي براي دستيابي به برنامه‌هاي پيام‌رسان، برنامه‌هاي پخش موسيقي، نقشه‌هاي گوگل و… است. فقط كافي است گوشي خود را به مانيتور خودرو وصل كنيد و از خدمات كم‌نظير آن استفاده كنيد.

برنامه اندرويد اتو در گوشي‌هاي اندرويد 0/5 Lollipop يا بالاتر كار مي‌كند. هر كدام از برنامه‌هاي اندرويد اتو را كه مايل به استفاده باشيد انتخاب و دانلود كنيد. بهتر است گوشي خود را روي استند در جلوي داشبورد قرار دهيد تا به آساني صفحه آن قابل ديدن باشد. يكي از قابليت‌هاي خوب اين برنامه امكان استفاده از دستيار صوتي گوگل براي دستيابي به پاسخ سوالاتتان است.

گوش كردن به موسيقي عمده‌ترين كار در هنگام رانندگي است و كمك مي‌كند زمان معطل شدن در ترافيك يا مسافت زياد تا مقصد را كمتر احساس كنيم. در اندرويد اتو چند برنامه براي پخش موسيقي وجود دارد: پاندورا، Spotify، Google Play Music، YouTube Music و Rainwave.

پاندورا انتخابي ايده آل براي علاقه‌مندان به موسيقي است. اين سرويس راديو اينترنتي با رابط كاربري بسيار ساده، به طور مداوم براي مخاطبان موسيقي پخش مي‌كند.

Android Auto

 

Spotify اين امكان را براي شما فراهم مي‌كند موسيقي‌هاي مورد علاقه خود را در خودرو گوش دهيد. از طريق اين سرويس مي‌توانيد به آلبوم‌ها، كتابخانه‌ها، ليست‌هاي پخش، آيتم‌هاي اخير و… دسترسي داشته باشيد.

Google Play Music دسترسي به ميليون‌ها آهنگ را براي شما امكان‌پذير مي‌سازد. اين سرويس قابليت آپلود 50 هزار آهنگ را دارد و مي‌توان به صورت رايگان آنها را در اندرويد، آيفون و وب گوش داد.

Rainwave يك وب‌سايت راديو تعاملي است كه مخاطبان موزيك خود را به آن درخواست مي‌دهند. موسيقي بازي‌هاي ويدئويي در اين سرويس در دسترس است. دسترسي به آلبوم‌هاي مورد علاقه، كتابخانه، آهنگ‌هاي در حال پخش و… از ويژگي‌هاي ديگر Rainwave در اندرويد اتو است.

ممكن است مايل باشيد در حين رانندگي به جاي موسيقي به كتاب صوتي گوش دهيد. با برنامه اندرويد اتو مي‌توانيد كتاب‌هاي صوتي كه قبلا دانلود كرده‌ايد گوش دهيد. براي اين كار برنامه Audiobooks را روي گوشي اندرويد خود نصب كنيد و آن را به مانيتور خودرو وصل كنيد.

امكان استفاده از GPS براي مكان‌يابي و هشدارهاي ترافيكي، ارسال و دريافت پيام از طريق دستيار صوتي با اس ام اس، واتساپ، تلگرام، اسكايپ، وي چت، استفاده از نقشه‌ها، اخبار و… از ديگر امكانات بي‌نظير اندرويد اتو است.

اگر به طور منظم نياز به استفاده از خودروي شخصي نداريد يا فكر مي‌كنيد با داشتن خودرو در آلودگي هوا سهيم مي‌شويد مي‌توانيد براي مواقع لزوم خودرو اجاره كنيد. با بررسي شرايط و خدمات اجاره خودرو سورنا سير به راحتي خودروي دلخواه خود را انتخاب و اجاره كنيد.

 

Drivvo

دومين برنامه از سه برنامه كاربردي خودرو براي گوشي هاي اندرويد كه قصد معرفي آن را داريم Drivvo است. با اين اپليكيشن مي‌توانيد تمامي اطلاعات مربوط به خودروي خود شامل تعميرات، نگهداري، كيلومتر طي‌شده، مصرف سوخت و… را ذخيره كنيد تا مديريتي هوشمندانه را تجربه كنيد. اين نرم‌افزار تمام هزينه‌هاي مربوط به خودروي افراد را ثبت مي‌كند تا بتوانند هزينه‌هاي خود را مديريت كنند.

اطلاع از نزديك‌ترين ايستگاه‌هاي سوخت بر نقشه، مديريت ميزان مصرف سوخت با گزينه‌هاي پيشرفته، يادآوري براي تعميرات و چك ماهيانه و ساليانه خودرو، كيلومتر شمار پيشرفته، قابليت ذخيره‌سازي ابري و همگام‌سازي داده‌ها و… از ديگر امكانات برنامه Drivvo هستند.

 

myCARFAX

myCARFAX اپليكيشني براي مديريت خودرو است و با آن مي‌توان از مشكلات تعميراتي خودرو آگاهي يافت. اين برنامه به شما يادآوري مي‌كند خودرو را براي چك، تعميرات، اندازه‌گيري روغن، تنظيم باد تايرها و در كل معاينه فني خودرو به تعميرگاه ببريد.

يكي از مهم‌ترين قابليت‌هاي myCARFAX جست‌وجوي تعميرگاه‌هاي نزديك به شماست. برآورد هزينه‌هاي تعميرات، اعلام مسافت پيموده شده، هشدار براي زمان بعدي تعميرات خودرو، قابليت اتصال از طريق فيس‌بوك و… از ديگر امكانات اين برنامه است.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۲۴:۱۱ ] [ محيا يوسفي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی