اجاره خودرو - تشريفات سورنا سير
تشريفات سورنا سير اجاره دهنده انواع خودرو مدرن و تشريفاتى با بهترين كيفيت و قيمت

تعطيلات تابستاني هميشه براي رفتن به سفر وسوسه‌كننده است. مدرسه بچه‌ها تمام شده و حالا نوبت استراحت و تفريح رسيده است. با يك برنامه‌ريزي خوب همه اعضاي خانواده مي‌توانند دسته‌جمعي به سفر بروند و تجديد انرژي كنند. درست است كه سفر با هواپيما در زمان ما صرفه‌جويي مي‌كند و سفر با قطار براي مقصدهايي خاص مناسب‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است، اما سفر با اتومبيل لذت ديگري دارد.

گذشتن از جاده‌هاي مختلف و ديدن مناظر طبيعي، ايستادن كنار جاده و نوشيدن چاي يا خوردن قاچ‌هاي هندوانه، گرفتن عكس‌هاي يادگاري كنار رودخانه، صرف صبحانه با چاي زغالي يا ناهار در كنار خانواده همه و همه را با سفر با اتومبيل مي‌توان تجربه كرد. اگر خودروي شخصي نداريد يا خودروتان دچار مشكل فني است مي‌توانيد با اجاره خودرو سفري خاطره‌انگيز را براي خود و عزيزانتان بسازيد.

ممكن است از خارج كشور براي گذراندن تعطيلات و يا ديدار اقوام به ايران آمده‌ باشيد و مايل باشيد با خودرو ايران‌گردي كنيد. ايران كشور چهار فصلي است و شما مي‌توانيد در اوج گرماي تابستان شهرهايي را براي سفر انتخاب كنيد كه هواي خنك و مطبوعي دارند. از آنجايي‌ كه شمال كشور هميشه مقصد سفر دلخواهي براي اكثر مردم به شمار مي‌آيد پنج مقصد گردشگري در اين خطه را به شما معرفي مي‌كنيم كه در فصل گرم تابستان هواي خنكي دارند. با اجاره خودرو مناسب به اين مناطق برويد و از تابستانتان لذت ببريد.

سفر خاطره‌انگيز تابستاني با اجاره خودرو

 

فيلبند

فيلبند روستايي ييلاقي در بخش جنوبي دو شهر بابل و آمل است. در فيلبند انگار بر روي دريايي از ابرها ايستاده‌ايد. ارتفاع اين منطقه 2700 متر از سطح درياست. مناظر فوق‌العاده اين منطقه باعث شده گردشگران بسياري به آنجا سفر كنند و از نزديك زيبايي‌هاي آن را لمس كنند. اگر از تهران به فيلبند مي‌رويد بايد به جاده هراز برويد. بعد از گذشتن از رودهن و آبعلي به روستاي سنگچال مي‌رسيد. حالا ديگر راهي تا فيلبند نمانده است.

 

جواهرده

جواهرده روستايي در شهرستان رامسر است كه با وجود طبيعت زيبا و هواي مطبوع گردشگران بسياري را در طول سال به سوي خود فرا مي‌خواند. در سفر به جواهرده از ديدن جويبارهاي بالادست و آبشارهاي مختلف لذت خواهيد برد و رستوران‌هاي متنوعي غذاهاي محلي شمالي نظير كباب ترش، بادمجان قليه، ميرزا قاسمي و انواع ترشي‌ها را در اختيارتان خواهند گذاشت. صرف غذا در رستوران‌هاي جواهرده با چشم‌اندازي به كوه‌هاي سرسبز و پوشيده از درختان سبز و درخچه‌هاي گل خاطرات وصف‌نشدني برايتان رقم خواهد زد.

 

آلاشت

آلاشت شهرستاني در سوادكوه استان مازندران و زادگاه رضاشاه پهلوي است. اگر از سمت تهران قصد سفر به اين منطقه را داريد و تصميم به اجاره خودرو گرفته‌ايد، بايد جاده فيروزكوه را انتخاب كنيد. بعد از گذشتن از شهر پل سفيد وارد دوراهي آلاشت شويد. بعد از 37 كيلومتر به اين منطقه رويايي خواهيد رسيد. آلاشت در لغت به معناي آشيانه عقاب است و به دليل بلندي اين منطقه اين نام به آن تعلق گرفته است. اگر مايل به تجربه چشم‌اندازهاي خاص و بكر هستيد به آلاشت سفر كنيد. طبيعت وصف‌ناپذير اين منطقه گردشگران بسياري را از سراسر ايران مجذوب خود كرده است. آبشارها و غارهاي ديدني همچون سرخ غار در اطراف آلاشت وجود دارند كه هر بيننده‌اي را محظوظ مي‌كنند.

 

ماسال

ماسال ييلاقي وصف‌ناپذير در استان گيلان هميشه سرسبز است. اگر عكس‌هاي اين منطقه را ديده باشيد احتمالا آن را با مناظر اروپايي اشتباه گرفته‌ايد. روستاي اولسبلنگاه با چشم‌اندازي بي‌نظير معروف‌ترين منطقه گردشگري ماسال است. اگر از تهران قصد سفر به ماسال را داريد به رشت كه رسيديد به سمت صومعه‌سرا رانندگي كنيد. به دوراهي ماسال كه رسيديد لذت سفر دوچندان مي‌شود.

 

داماش

داماش از روستاهاي ييلاقي شهر رودبار است كه بين لوشان و منجيل قرار گرفته است. وقتي از جاده‌هاي پرپيچ و خم كوهستاني گذر كرديد و به داماش ‌رسيديد انگار بال پرواز باز كرده‌ايد و در آسمان و كنار ابرها سير مي‌كنيد. ارتفاع اين منطقه از سطح دريا زياد است و به همين دليل تابستان‌هاي خنك و معتدلي را تجربه مي‌كند. روستاي سوسن چلچراغ شناخته‌ترين جاذبه گردشگري داماش است كه در اوايل فصل تابستان تماشاي مناظر بكر و استثنايي را نصيب گردشگرانش مي‌كند.

با اجاره ماشين راحت و بدون دغدغه به هر كجاي ايران سفر كنيد. با توجه به نوع جاده خودروي مناسب را انتخاب كنيد؛ خودرويي كه نيازهاي شما را برطرف كند، براي اطلاع از شرايط و خدمات اجاره خودرو سورناسير با ما در مقاله مرتبط با آن همراه باشيد. تشريفات سورناسير تابستان خوشي را برايتان آرزومند است !

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۵:۳۷ ] [ محيا يوسفي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی