اجاره خودرو - تشريفات سورنا سير
تشريفات سورنا سير اجاره دهنده انواع خودرو مدرن و تشريفاتى با بهترين كيفيت و قيمت

لكسوس در سال 2014 از مدل NX رونمايي كرد. اين خودروي لوكس با ويژگي‌هاي فوق‌العاده، كيفيت به سبك ژاپني را به بازار جهاني عرضه كرده است. NX سومين خودروي شاسي بلند لكسوس پس از خودروي LX و كراس‌اوور RX به شمار مي‌آيد. لكسوس NX مورد استقبال مردم در آمريكا، اروپا و چين قرار گرفته است و در حال حاضر از خودروهاي محبوب در جهان محسوب مي‌شود.

در بازار خودروي ايران نيز لكسوس NX اعتبار خوبي كسب كرده و از محبوبيت قابل توجهي در ميان مشتريان علاقه‌مند به خودروهاي شاسي بلند برخوردار است. اگر مايل به رانندگي با اين خودروي لوكس هستيد با اجاره خودرو NX حس بي‌نظير رانندگي با آن را تجربه كنيد. در ادامه به معرفي لكسوس NX مدل 2018 مي‌پردازيم.

قابليت‌هاي مهم لكسوس NX مدل 2018

 

درباره لكسوس NX مدل 2018

لكسوس در سال 2018 در نامگذاري سري NX تغييراتي داد. خودروي قبل از اين مدل، NX200t ناميده مي‌شد اما لكسوس در سال 2018 نام NX300 را براي محصول جديدش انتخاب كرد و پسوند t را از نام اين خودرو حذف كرد.

موتور توربو شارژ اين خودرو داراي چهار سيلندر و شانزده سوپاپ است و گنجايشي معادل دو ليتر دارد. اين موتور تواني معادل 235 اسب بخار توليد مي‌كند و حداكثر گشتاوري آن معادل 350 نيوتن متر است. طراحي جعبه دنده آن به صورت شش سرعته اتوماتيك با قابليت انتقال نيرو به تمامي چرخ‌ها است. با NX مدل 2018 مي‌توان سرعت 200 كيلومتر در ساعت را تجربه كرد.

تمركز اصلي در مدل 2018 روي سيستم تعليق و فنربندي صورت گرفته تا فرمان‌پذيري و سواري بهتري داشته باشد. فنرهاي خودرو بهينه‌سازي شده‌اند و با مدل جديد بوش‌ها و ميله‌هاي تثبيت‌كننده همراه هستند.

 

طراحي ظاهري NX مدل 2018

يكي از دلايل محبوبيت NX طراحي ظاهري آن است. در مدل 2018 قسمت جلو از نو طراحي شده و وضعيت آيروديناميك آن بهبود پيدا كرده است. قسمت بالايي جلو پنجره و درهاي جلو هم طراحي جديدي دارند. سه پروژكتور براي چراغ‌هاي جلوي خودرو در نظر گرفته شده كه به صورت سفارشي در اختيار مشتريان قرار مي‌گيرد.

NX Exterior Design

 

طراحي داخلي NX مدل 2018

در قسمت داخل خودرو نيز تغييراتي صورت گرفته و اجزايي همچون دكمه‌هاي سيستم كنترل مود رانندگي، دكمه‌هاي سيستم تهويه مطبوع، مشخصات مانيتور و… دوباره طراحي شده‌اند. مانيتور استاندارد 10?3 اينچي داخل كابين اين مدل قرار گرفته است. اين در حالي است كه در مدل‌هاي قبلي اندازه مانيتور هفت اينچ بود. كليدهاي كنسول، دستگيره‌ها و اهرم دنده داراي روكش متاليكي براق هستند. تغيير سيستم تهويه و دريچه‌ها اين امكان را براي سرنشينان عقب خودرو فراهم كرده كه دماي دلخواه خود را تنظيم كنند.

در مدل 2018 قابليت حسگر پا به منظور باز كردن در صندوق عقب بدون استفاده از دست در نظر گرفته شده است كه ويژگي‌ جديدي نسبت به مدل‌هاي پيشين است. در اين حالت با نزديك كردن پا به سنسوري كه در زير سپر عقب خودرو تعبيه شده است، در صندوق باز خواهد شد. اگر علاقه‌مند به خريد اين خودرو هستيد مي‌توانيد قبل از خريد با اجاره ماشين لكسوس NX رانندگي با آن را تجربه كنيد و ديد بهتر و همه‌جانبه‌تري نسبت به اين خودرو پيدا كنيد.

NX interior design

 

 مشخصات فني NX مدل 2018 در يك نگاه

  • نوع موتور خودرو چهار سيلندر و شانزده سوپاپ
  • گنجايش موتور دو ليتر
  • حداكثر توان موتور 235 اسب بخار
  • حداكثر گشتاور موتور 350 نيوتن متر
  • نوع جعبه دنده شش سرعته خودكار
  • شتاب صفر تا صد 7 تا 7?2 ثانيه
  • حداكثر سرعت قابل دست‌يابي 200 كيلومتر در ساعت
  • ظرفيت باك خودرو 60 ليتر
  • نوع استاندارد آلايندگي يورو 5
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۰۴:۵۰ ] [ محيا يوسفي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی