اجاره خودرو - تشريفات سورنا سير
تشريفات سورنا سير اجاره دهنده انواع خودرو مدرن و تشريفاتى با بهترين كيفيت و قيمت

خرابي ماشين مي‌تواند آزاردهنده باشد. اما خرابي يك ماشين اجاره‌اي مي‌تواند به يك كابوس تبديل شود. قبل از هر كاري، به آرامي خودروي خود را به كنار جاده هدايت كرده و فلاشرهاي خود را روشن كنيد. هميشه سعي كنيد خودرو را به طور كامل از جاده خارج كنيد، با اين كار ايمني بيشتري خواهيد داشت و مانعي براي عبور خودروهاي ديگر نخواهيد بود. قبل از هر چيز سعي كنيد منبع مشكل را تعيين كنيد. بعد از اين كه مشكل را حدث زديد اولين كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه با شركت اجاره خودرو تماس بگيريد و مشكل را براي آنها توضيح دهيد. در بسياري از مواقع كارشناسان باتجربه شما را راهنمايي خواهند كرد تا در صورتي كه مشكل قابل بر طرف شدن باشد، به شما كمك كنند.

هميشه قبل از هر اقدامي با شركت اجاره دهنده خودرو تماس بگيريد تا آنها شما را راهنمايي كنند و در صورت نياز، با تعميركاران هماهنگ كنند تا مشكل را بر طرف كنند. اين مي‌تواند يك مشكل ساده، مانند خالي شدن باطري يا مخزن سوخت، يا يك عمليات پيچيده باشد، مانند نشتي مخزن سوخت يا لنت‌هاي ترمز ساييده شده. در صورت روشن نشدن خودرو و يا اشكالات مختلف در سيستم برق رساني، جعبه فيوز اتومبيل را پيدا كنيد و در صورت امكان فيوزها را بررسي كنيد. اين راهنما به شما كمك مي‌كند چگونه با خرابي اتومبيل اجاره‌اي خود روبرو شويد. بهتر است قبل از هر گونه اقدامي نسبت اجاره ماشين و مواردي كه بايد بررسي شود، اطلاعات كافي داشته باشيد. كه در صورت برور هر گونه مشكلي آمادگي لازم را براي آن داشته باشيد.

 

راه‌كارهايي هنگام خرابي ماشين اجاره‌اي

 

اگر ماشين اجاره‌اي شما نياز به تعميرات سريع داشته باشد، چه كاري بايد انجام دهيد؟

باطري خالي؟ لاستيك‌هاي تاير صاف يا خالي شدن مخزن سوخت؟ مشكلاتي كه به سرعت قابل حل هستند و نيازي به رفتن به مكانيكي ندارند را مي‌توانيد خودتان برطرف كنيد. اگر از امداد خودروي جاده‌اي بهره برده‌ايد، كاغذ رسيد را نزد خود نگه داريد تا بتوانيد به شركت اجاره خودرو توضيح دهيد كه چه اتفاقي افتاده است. البته اگر تعميركاران طرف قرارداد با شركت اجاره دهنده خودرو در نزديكي شما باشند، شركت آنها را براي تعمير به محل شما اعزام خواهند كرد.

اگر شما توسط شركت كرايه اتومبيل امكان استفاده از خدمات امداد خودروي جاده‌اي را دريافت كرديد، از آن استفاده كنيد. اگر در قرارداد اجاره مي‌توانيد از مزاياي امداد خودروهاي جاده‌اي استفاده كنيد، از آن بهره ببريد. خدمات شركت معمولا شامل باطري‌هاي خالي شده، تعويض تاير، تحويل سوخت، خدمات قفل و آچاركشي مقدماتي مي‌شود. اگر هيچ يك از اين گزينه‌ها را در اختيار نداريد؟ با شركت كرايه خودرو تماس بگيريد و از آنها كمك بگيريد. يا به عنوان يك گزينه جايگزين، شما همچنين مي‌توانيد از يك پلت فرم خدمات سريع استفاده كنيد كه مقرون به صرفه و سريع هستند.

 

اگر ماشين اجاره‌اي شما نياز به مكانيك داشته باشد، چه كاري بايد انجام دهيد

مشكل موتور؟ لنت‌هاي ترمز معيوب؟ با شركت كرايه اتومبيل تماس بگيريد. اين مسائل به سرعت قابل برطرف شدن نيستند و احتمالا نياز به تعميرات جدي دارند. از شركت كرايه اتومبيل بخواهيد كه شما را با مراحل بعدي آشنا كند.

اگر ماشين غيرقابل استفاده باشد، از شركت بخواهيد براي شما يك جرثقيل ارسال كند. آيا از سرويس تعميرات استفاده مي‌كنيد يا شركت كرايه اتومبيل، امور مربوط به خودرو را انجام خواهد داد؟ اجاره دهندگان هميشه با شركت‌هاي جرثقيل در ارتباط هستند، به ويژه اگر ماشين به دليل آسيب ناشي از تصادف غير قابل حركت باشد. با اين حال براي اكثر مسائل مكانيكي ناشي از مصرف بيش از حد روزانه وسايل نقليه، شما مجبور به بازپرداخت خواهيد بود.

ماشين را بايد به كجا ببريد؟ هر گونه رسيد پرداخت براي تعميرات را نزد خود نگه داريد تا بتوانيد بعدا اگر شركت متعهد به پرداخت آنها بود، بازپرداخت آنها را دريافت كنيد.  در مواقعي كه خرابي اتومبيل مربوط به رانندگي شما نيست، مي‌توانيد از شركت اجاره خودرو تقاضاي اتومبيل ديگري بكنيد، البته اگر اين مورد در قرارداد اوليه ذكر شده باشد. هميشه در هنگام قرارداد خدمات اضافه را دريافت كنيد تا در مواقع لزوم بتوانيد از آنها استفاده كنيد.

 

چه كسي مسئول پرداخت هزينه‌هاي تعميرات اتومبيل اجاره‌اي است؟

اگر تعميرات به علت نقص مكانيكي مورد نياز باشند، شركت كرايه خودرو بايد هزينه‌هاي مربوط به آن را پوشش دهد، مگر اين كه آنها نتوانند به موقع كمك‌هاي خود را ارسال كنند. در اين صورت، بايد بدانيد چه كاري بايد انجام دهيد و چگونه بايد درخواست بازپرداخت را ثبت كنيد.

گاهي اوقات شرايط مبهم مي‌شود كه در آن روشن نيست كه آيا اين مشكل بوجود آمده به علت يك مشكل مكانيكي رايج است، يا نه. آيا باتري به دليل قديمي بودن يا به خاطر اين كه چراغ ماشين را بيش از حد روشن گذاشتيد، خالي شده است؟ آيا تاير به علت فرسودگي پنچر شده است و يا اين كه شما از روي خرده شيشه عبور كرده‌ايد؟ اگر در قرارداد اجاره اين هزينه‌ها را پوشش مي‌دهد، شركت كرايه خودرو مسئوليت پرداخت را بر عهده خواهد داشت.

در غير اين صورت، قراردادهاي اجاره‌اي بيان مي‌كنند كه پرداخت هزينه آسيب‌هاي ناشي از عملكرد كرايه كننده خودرو بر عهده كرايه كننده است. اگر از مزاياي شركت كرايه خودرو يا يك شركت بيمه مستقل برخوردار باشيد، آنها اين هزينه‌ها را پوشش خواهند داد. در غير اين صورت، شما بايد شكايت خود را در شركت بيمه ثبت كرده و يا از جيب خود پرداخت كنيد. اگر شما مقصر بوجود آمدن مشكل نيستيد، شركت كرايه خودرو به احتمال زياد به شما يك خودروي اجاره‌اي جديد را به صورت رايگان معرفي خواهد كرد. از قبل تماس بگيريد و قراري را ترتيب دهيد تا يك خودرو به محل اجاره شما اعزام شود و خودروي معيوب شما را با يك خودروي جديد جايگزين شود.

اگر ماشين اجاره‌اي شما توقيف يا جريمه شود چه اتفاقي رخ خواهد داد؟ اگر شما به طور غيرقانوني پارك كرده باشيد، شركت اجاره خودرو هزينه‌هاي جريمه را پوشش نمي‌دهد، بنابراين شما بايد خودتان هزينه‌هاي مربوطه را پرداخت كنيد. به احتمال زياد شما نياز داريد يك كپي از قرارداد اجاره خود را براي تحويل گرفتن خودروي خود ارائه دهيد. در ترخيص خودروي اجاره‌اي خود از پاركينگ تاخير نكنيد، زيرا شما مسئول هرگونه خسارت وارده به ماشين در طول اين زمان خواهيد بود، حتي زماني كه خارج از مالكيت شما باشد. معمولا خسارت‌هايي در هنگام پارك كردن و نگهداري در پاركينگ به وسايل نقليه وارد مي‌شود. هر قدر زمان ماندن خودرو در پاركينگ كمتر باشد، به نفع شما خواهد بود. زماني كه خودرو در پاركينگ است علاوه بر اين كه بايد هزينه‌هاي اجاره را پرداخت كنيد بايد هزينه پاركينگ و خرابي احتمالي ماشين را هم پرداخت كنيد.

آيا ماشين اجاره‌اي شما خراب شده است؟ براي تعيين مراحل بعدي، با ما تماس بگيريد. در مرحله اول به شما كمك خواهيم كرد تا در صورت امكان مشكل را برطرف كنيد. اگر احتياج به كمك بيشتري داشته باشيد در كوتاه‌ترين زمان مشكل را بررسي و برطرف خواهيم كرد تا از خودروي اجاره‌اي خود بيشترين استفاده را ببريد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۳۲:۱۷ ] [ محيا يوسفي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی