اجاره خودرو - تشريفات سورنا سير
تشريفات سورنا سير اجاره دهنده انواع خودرو مدرن و تشريفاتى با بهترين كيفيت و قيمت

اجاره خودرو به اين صورت است كه خودرويي براي مدتي خاص به اشخاص اجاره داده شده و افراد در مدت مشخص كه اتومبيل در اختيار آنها قرار دارد مسئوليت خودرو را برعهده دارند. شركت‌هاي اجاره خودرو براي راحتي افراد اقدام به بازگشايي ايستگاه‌هايي در مناطق مختلف مي‌كنند و به افراد اجازه مي‌دهند، خودرويي را از يك محل تحويل گرفته و در جايي ديگر مانند فرودگاه و يا در شهري ديگر آن را به نماينده شركت تحويل دهند.

معمولا مسافران و يا افرادي كه اتومبيل آنها در تعميرگاه قرار دارد نياز به اجاره خودرو خواهند داشت، ولي در حال حاضر براي اهداف ديگري هم از اجاره خودرو استفاده مي‌شود، مانند اجاره خودرو براي عروسي و يا براي استقبال مهمانان شركت و انتقال آنها به محل شركت. شركت‌هاي اجاره خودرو بنا به ماشين انتخاب شده امكانات اضافي نيز براي اين خودروها در نظر مي‌گيرند تا افراد بتوانند با استفاده از آنها راحتي بيشتري را تجربه كنند. شايد دانستن تاريخچه صنعت اجاره خودرو برايتان جالب باشد، كه مي‌توانيد به مقاله ما مراجعه فرماييد.

خودروهاي اجاره داده شده از پوشش بيمه برخوردار هستند و در صورت بروز حادثه از آن استفاده مي‌شود، ولي فردي كه خودرو را اجاره كرده بايد در اين مواقع مبلغي را پرداخت كند. در زمان اجاره خودرو در قرارداد معمولا مسافتي كه افراد مجاز هستند تا با خودروي اجاره‌اي طي كنند، مشخص خواهد شد و در صورتي كه بيش از مسافت طي شده، خودرو حركت كرده باشد، هزينه اضافي بايد پرداخت شود.

 

 

گسترش صنعت اجاره خودرو

با توسعه خطوط راه‌آهن و همكاري شركت‌هاي حمل و نقل ريلي با شركت‌هاي اجاره خودرو و با تاسيس نمايندگي‌هايي براي شركت‌هاي خودروهاي اجاره‌اي در ايستگاه‌هاي راه‌آهن، استفاده مردم از خودروهاي اجاره‌اي بيشتر شد و اين صنعت رشد زيادي كرد. از ديگر عوامل رشد صنعت اجاره خودرو، استفاده بيشتر مردم از خطوط هوايي و مسافرت با هواپيما بود.

شركت‌هاي اجاره خودرو با تاسيس نمايندگي‌هايي در فرودگاه‌ها و فراهم كردن امكان دريافت خودرو در مبداء و تحويل آن در مقصد، باعث رضايت بيشتر مصرف كنندگان و استقبال روزافزون تقاضا براي استفاده از خودروهاي اجاره‌اي شدند. از آن زمان تا اكنون اين صنعت رشد بسياري را تجربه كرده و شرايط استفاده از خودروها آسان‌تر شده و از جهت ديگر امكانات خودروها هم بيشتر شده است.

 

اجاره خودرو در ايران

در ايران اين صنعت مانند ديگر نقاط دنيا رشد زيادي را تجربه كرده است. مي‌توان گفت در ايران از خودروهاي اجاره‌اي بيشتر براي مراسم عروسي استفاده مي‌شده و هم اكنون نيز اجاره خودرو براي عروسي از استقبال بالايي برخوردار است.

در سال‌هاي اخير اين صنعت رشد بيشتري داشته و افراد براي اهداف مختلف از خودروي اجاره‌اي استفاده مي‌كنند. خودروهاي اجاره‌اي براي مسافران خارجي، براي كساني كه تمايل به خريد اتومبيلي دارند و با اجاره كردن همان خودرو به ارزيابي آن مي‌پردازند و براي اهداف مختلف ديگري اجاره مي‌شوند و مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

اجاره خودرو در ايران از نيم قرن پيش تا به امروز شاهد رشد بوده و استفاده از اين خودروها در بين افراد مختلف رواج يافته و افراد زيادي از خودروي اجاره‌اي استفاده مي‌كنند. در ابتداي ظهور اتومبيل در ايران فقط افراد معدودي توانايي خريد خودرو را داشتند و بعد از گسترش روند ورود خودرو به بازار و فراگير شدن مالكيت خودرو، تعداد معدودي از افراد اقدام به اجاره خودرو براي عروسي‌ها و مسافرين خارجي نمودند. رشد استفاده از خدمات اجاره خودرو در سال‌هاي اخير بيشتر بوده و تعداد زيادي شركت اجاره خودرو در حال حاضر مشغول فعاليت هستند.

انواع مختلف خودرو براي اجاره در شركت‌هاي اجاره ماشين مانند سورنا سير با قيمت‌هاي مختلف موجود است. اين خودروها هميشه در شرايط مطلوبي نگهداري شده و در اين روزها مي‌توانيد با شرايط خوبي از خودروي اجاره‌اي مورد نظر خود استفاده كنيد. با شرايط مختلف و با قيمت‌هاي مناسب مي‌توانيد خودروي مورد علاقه خود را اجاره كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: اجاره خودرو، اجاره ماشين،
موضوع:
[ ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۹:۴۶ ] [ محيا يوسفي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی