اجاره خودرو - تشريفات سورنا سير
تشريفات سورنا سير اجاره دهنده انواع خودرو مدرن و تشريفاتى با بهترين كيفيت و قيمت

به طور كلي اجتناب از سفرهاي خودرو در طول آب و هواي نامساعد امن‌ترين گزينه است. با اين حال، در صورتي كه شما نياز داريد در باران و يا در طول طوفان و برف رانندگي كنيد، به آرامي اين كار را انجام دهيد و در صورت لزوم به آرامي با استفاده از ترمز سرعت خود را كم كنيد با رعايت نكات كوچك مي‌توانيد يك رانندگي ايمن را تجربه خواهيد كرد. گاهي شما بدليل داشت كارهاي فراوان مجبور به اجاره خودرو لوكس هستيد، حال با يك هواي كاملا بد و طوفاني روبرو مي شويد. اين مي تواند واقعا براي شما ترسناك باشد و لي نگران نباشيد، ما راهنمايي هاي لازم را در اختيارتان مي گذاريم.

رانندگي در هواي بد

به طور متوسط نزديك به 6000 نفر كشته و بيش از 445،000 نفر در تصادفات ناشي از آب و هواي بد در هر سال مجروح شده‌اند. مهم نيست كه در كجاي كشور زندگي مي‌كنيد، در برخي موارد لازم است كه در باران، برف، مه و يا تگرگ حركت كنيد. در اينجا چند نكته وجود دارد كه به شما كمك مي‌كند در شرايط نامساعد آب و هوا زندگي خود را حفظ كنيد.

نكاتي در مورد رانندگي ايمن در هوا بد

 

به آرامي رانندگي كنيد

بهترين كاري كه مي‌توانيد هنگام رانندگي در باران انجام دهيد حركت با سرعت كم است و در هنگام رانندگي در برف كندتر حركت كنيد تا احتمال خطر كمتر شود. زماني كه به آرامي رانندگي مي‌كنيد، كنترل اتومبيل خود را بهتر مي‌توانيد حفظ كنيد. همچنين اگر شما در يك جاده كه احتمال تصادف وجود دارد حركت مي‌كنيد، هر چه آهسته‌تر رانندگي كنيد، احتمال كمتري وجود دارد كه تصادف شديد داشته باشيد. زماني كه شك داريد، سرعت خود را به حداقل ده تا بيست كيلومتر پايين‌تر از حد مجاز كاهش دهيد.

پنجره‌ها را به طور كامل تميز كنيد

قبل از حركت، زمان بگذاريد تا به طور كامل پنجره‌هاي خودرو را تميز كنيد. شما هرگز نمي‌خواهيد در طي يك طوفان برف بدون اينكه ديد كاملي از بيرون داشته باشيد، سوار اتومبيل شويد. حتي اگر از تكنيك‌هاي رانندگي ايمن استفاده مي‌كنيد، ممكن است اتومبيل‌ها و موانع اطراف خودرو را نتوانيد بموقع تشخيص دهيد، پس بهتر است كه همه چيز اطراف خود را ببينيد تا از آنچه كه رانندگان ديگر انجام مي‌دهند آگاه باشيد.

از ترمز شديد اجتناب كنيد

اگر شما در حال رانندگي در زمان بارش تگرگ، برف و يا بر روي زمين يخي هستيد و بايد توقف كنيد، ترمزها را به آرامي فشار دهيد. اكثر رانندگان اگر با موقعيت خطرناك روبرو شوند اولين كاري كه انجام مي‌دهند ترمز گرفتن بصورت شديد است، اما اين كار مي‌تواند باعث از دادن كنترل اتومبيل شود و ممكن است كه از جاده خارج شويد. به جاي آن، به آرامي به ترمز خود فشار وارد كنيد تا زماني كه متوقف شويد. اگر احساس مي‌كنيد كه شروع به سر خوردن مي‌كنيد و سرعت حركت اتومبيل شما زياد است، پس بهتر است فقط پاهايتان را از روي پدال گاز برداريد، زماني كه از ميان بخش يخي يا برفي جاده عبور كرديد از ترمز خودرو استفاده كنيد تا متوقف شويد.

يك فاصله ايمن داشته باشيد

هنگام رانندگي در شرايط عادي بهتر است اندازه سه يا چهار برابر طول اتومبيل از خودروي جلويي فاصله داشته باشيد. براي مقابله با مشكلات و خطرات پيش‌بيني‌نشده هنگام حركت در برف يا باران، اين فاصله را بيشتر كنيد تا فاصله ايمن بين شما و ماشين جلويي را حفظ كنيد.

استفاده كردن از چراغ مه شكن

آنها به اين دليل چراغ مه شكن ناميده مي‌شوند كه واقعا مي‌توانند به شما كمك كنند در هنگام رانندگي در مه بهتر ببينيد. نور چراغ مه شكن زرد رنگ و داراي قدرت بيشتري از چراغ‌هاي جلوي خودرو هستند، بنابراين آنها در ميان مه بسيار بهتر عمل مي‌كنند و به شما كمك خواهند كرد تا به طور ايمن در جاده‌ها حركت كنيد.

از جاده‌هاي فرعي دوري كنيد

ممكن است در راه كار يا خانه از جاده‌هاي ميانبر استفاده كنيد، اما وقتي كه در برف رانندگي مي‌كنيد، بهتر است كه جاده‌هاي اصلي بيشتري را انتخاب كنيد. چرا؟ از آنجا كه جاده‌هاي اصلي زودتر برف روبي خواهند شد و اولويت بيشتري براي بازگشايي دارند. همچنين خودروهاي بيشتري براي كمك به شما در هنگام گير افتادن يا خارج شدن از جاده وجود خواهند داشت.

از مناطقي كه آب بر روي جاده جريان دارد دوري كنيد

وقتي در باران در حال رانندگي هستيد، مي‌توانيد انتظار داشته باشيد كه از يك گودال آب عبور كنيد، اما هر كاري كه مي‌توانيد انجام دهيد تا از مناطقي كه آب بر روي جاده جريان دارد عبور نكنيد. به سختي مي‌توان گفت كه يك ناحيه سيل‌زده چگونه است، و شما نمي‌خواهيد آب به داخل راه ورودي هواي موتور اتومبيل شما مكيده شود، كه مي‌تواند اتومبيل شما را در كوتاه‌ترين زمان خاموش كرده و اتومبيل شما را خراب كند. يك مسير جايگزين پيدا كنيد و يا صبر كنيد تا آب از منطقه عبور كند.

 

سورنا سير ارزانترين اجاره خودرو در نظر دارد تا با راهنمايي هاي خود شما را از دردسر هاي پيش رو رهايي بخشد، اميدوارم از اين مطلب نيز نهايت استفاذه را برده باشيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۵۷:۱۸ ] [ محيا يوسفي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی