اجاره خودرو - تشريفات سورنا سير
تشريفات سورنا سير اجاره دهنده انواع خودرو مدرن و تشريفاتى با بهترين كيفيت و قيمت

تسلا موتورز براي همه آنهايي كه شيفته‌وار به خودروهاي پيشرو در جهان علاقه دارند نامي بزرگ و شناخته‌شده است. همگان معتقدند آينده‌اي درخشان و چشمگير در انتظار خودروسازي تسلا است. تسلا اهداف بزرگ و شگفت‌انگيزي دارد كه همه تلاشش را براي محقق كردن آنها به كار گرفته است. با اجاره ماشين مي‌توانيد در بسياري از مواقع در هزينه‌هاي خود صرفه‌جويي كنيد و رانندگي با خودروهاي لوكس جهان را تجربه كنيد.

نوآوري عامل برتري خودروسازي تسلا

تسلا موتورز را ابرهارد و مارك تارپنينگ در سال 2003 تاسيس كردند. ايلان ماسك در فوريه همان سال به هيئت مديره پيوست. او اكنون مدير عامل اجرايي و رئيس هيئت مديره تسلا است. مت ديش مدير عامل شركت Iridium Communications كه در زمينه ارتباطات ماهواره‌اي آمريكايي فعاليت مي‌كند درباره ايلان ماسك مي‌گويد: «با وجود برنامه‌هاي بلندپروازانه ماسك، او فردي عملگراست كه مي‌داند چگونه بايد يك شركت ساخت.» هدف اصلي تسلا در آغاز فعاليتش تجاري‌سازي خودروهاي برقي بود و به همين دليل به توليد خودروي اسپرت لوكس پرداخت. پس از آن توليد خودروهايي مانند سدان و كامپكت را در برنامه كار خود قرار داد.

لوگوي تسلا نيز مانند بسياري از لوگوها از روي نام آن طراحي شده است. ايلان ماسك مديرعامل شركت خودروسازي تسلا درباره لوگوي تسلا اعلام كرده چيزي كه در نگاه اول يك T ساده به نظر مي‌رسد در واقع نمايانگر محصولات شركت تسلا است. اين لوگو برش عرضي يك موتور الكتريكي را نشان مي‌دهد. صاحب‌نظران معتقدند ايلان ماسك به بدنه اصلي حرف T اشاره كرده كه نشان‌دهنده يكي از قطب‌هايي است كه از روتور بيرون مي‌آيد و آن خط روي T هم اشاره به بخشي از استاتور دارد.

بعضي از افراد نيز لوگوي تسلا را به نماي روبه‌روي تعدادي از خودروهاي تسلا شبيه مي‌دانند كه در آنها درب خودرو از بالا لولا شده و باز مي‌شود. لوگوي تسلا را شركت طراحي RO-Studio طراحي كرده است. اين شركت در نيوجرسي فعاليت مي‌كند.

 

تسلا رودستر

تسلا رودستر اولين محصول تسلا و خودروي الكتريكي بود كه به بازار عرضه شد. اين خودرو مجهز به باتري يون ليتيومي بود كه در هر بار شارژ بيش از 320 كيلومتر را طي مي‌كرد. 3?7 ثانيه طول مي‌كشيد تا شتاب خودرو از صفر تا صد برسد. تسلا رودستر در بازار بسياري از كشورهاي جهان وارد شد و مورد استقبال گسترده‌اي قرار گرفت. دليل شهرت تسلا توليد خودرويي برقي بود كه با استفاده از سوخت غيرفسيلي به سرعت و شتابي معادل سوپراسپرت‌هايي با موتور سنگين و پرمصرف مي‌رسد. اين دستاورد بزرگ، تسلا را در سراسر جهان بر سر زبان‌ها انداخت.

Tesla Roadster

اين خودروساز آمريكايي به عنوان ارزشمندترين شركت خودروسازي در بازار بورس سهام آمريكا بر جنرال موتورز پيشي گرفته است. محبوب شدن خودروهاي الكتريكي، بهبود عمر باتري اين خودروها و بيش از همه افزايش تصاعدي تقاضاي افراد براي خريد خودروهاي الكتريكي باعث رشد سهام شركت خودروسازي تسلا شد.

 

تسلا مدل S

پس از بهبود شرايط و افزايش تقاضا براي خودروهاي الكتريكي تسلا رويه خود را عوض كرد و به طراحي و توليد خودروهاي سدان و كامپكت ارزان‌قيمت روي آورد.

Tesla Model S

تسلا در سال 2012 اولين خودروي سدان خانوادگي چهار در را با نام تسلا مدل S عرضه كرد. اين خودرو شتاب اوليه بسيار مطلوبي دارد و در 6?5 ثانيه از شتاب صفر به صد مي‌رسد. تسلا مدل S با هر بار شارژ مسافتي نزديك به 480 كيلومتر را طي مي‌كند. اين خودرو داراي كامپيوتري با نمايشگر 17 اينچي با قابليت اتصال به گوشي همراه است. باتري‌هاي اين خودروي پانصد كيلوگرمي داراي ضمانت‌نامه 7 ساله هستند.

اگر تصميم به اجاره خودرو داريد انتخاب‌هاي متنوعي در سورنا سير به شما ارائه شده است. شرايط و خدمات اجاره خودرو در سورنا سير را بررسي كنيد و از خدمات كم‌نظير اين موسسه بهره‌مند شويد.

 

تسلا مدل X

تسلا مدل X اولين خودروي چهار در كراس اوور شركت تسلا است. عملكرد فني اين خودروي لوكس بسيار چشم‌گير است. پيشرانه اين خودرو صدايي ندارد و از اين نظر نسبت به بسياري از خودروهاي كراس اوور برتري دارد. رانندگي خودكار، باز و بسته شدن در خودرو به صورت خودكار، نمايش ميزان شارژ، پارك خودرو از راه دور، امكان تهويه و گرمايش صندلي‌هاي خودرو به وسيله گوشي همراه هوشمند و… بخشي از امكانات كم‌نظير تسلا مدل X هستند كه افراد زيادي را ترغيب به خريداري آن مي‌كند.

Tesla Model X

تسلا تلاش مي‌كند قيمت محصولات خود را پايين بياورد تا بتواند آنها را با قيمتي مقرون‌به‌صرفه در بازار خودرو عرضه كند. بايد منتظر بود و ديد تسلا چه نوآوري ديگري در دنياي تكنولوژي خودرو خلق خواهد كرد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۴ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۲۵:۴۲ ] [ محيا يوسفي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی