اجاره خودرو - تشريفات سورنا سير
تشريفات سورنا سير اجاره دهنده انواع خودرو مدرن و تشريفاتى با بهترين كيفيت و قيمت

مي خواهيد در زمستان از ماشين اجاره‌اي استفاده كنيد؟ رزرو كردن ماشين‌هاي 4WD بسيار سخت است و بنابراين بايد با نكاتي آشنا باشيد كه در هنگام رانندگي در يخبندان و برف به كمك شما آمده تا از پرداخت هزينه‌هاي اضافه جلوگيري شود. اگرچه به صورت شفاف در سياست نامه شركت‌هاي اجاره خودرو لوكس قيد نشده است، اما آنها واقعا دوست ندارند ماشينشان را در شرايط جوي نامناسب و مخصوصا در وضعيتي برانيد كه نياز به زنجير چرخ است.

 

كدام ماشين اجاره‌اي براي رانندگي در برف مناسب است

شركت‌هاي ماشين اجاره‌اي معمولا ماشين‌هاي 4WD را به طيف محدودي از افراد اجاره مي‌دهند. به جاي آن، آنها ماشين‌هاي تك ديفرانسيل را در اختيار افراد قرار مي‌دهند كه داراي تايرهاي مناسب براي تمامي فصول هستند و استفاده از زنجير چرخ را ممنوع مي‌كنند. در موقعيت‌هاي زيادي كه در هنگام رانندگي روي مي‌دهند، حتي در برف و يخبندان، تركيب ماشين‌هاي تك ديفرانسيل به اضافه تايرهاي مناسب همه فصول مي‌تواند بسيار كارساز باشد.

باربند اسكي، بله اما زنجير چرخ ممنوع

شركت‌هاي اجاره ماشين مجموعه‌اي از ابزار مخصوص زمستان، مانند باربند اسكي را به شما پيشنهاد خواهند داد كه با قيمت‌هاي پاييني به ازاي هر روز در دسترس هستند. با اين حال آنها گزينه‌اي براي تاير برف يا زنجير چرخ ندارند. اگر شركت‌هاي ماشين اجاره‌اي مطمئن باشند كه تاير برف و زنجير چرخ مي‌توانند سودبخش باشند (با در نظر گرفتن ريسك آن)، مطمئنا آنها را نيز پيشنهاد خواهند داد.

سياست‌هاي شركت‌هاي ماشين اجاره‌اي براي مسافرت در زمستان

تقريبا همه شركت‌هاي ماشين اجاره‌اي سياست‌هايي يكسان دارند، از آنجا كه محافظت از افراد و خودرو مد نظر تمامي شركت‌هاي اجاره خودرو است. آنها قوانيني دارند كه از اين سياست پيروي مي‌كنند.

مقصدهايي كه داراي شرايط جوي نامناسب هستند

اگر به مناطقي سفر مي‌كنيد كه احتمال عبور از جاده‌هاي برفي در مسير و يا در مقصد است، اين احتمال وجود دارد كه به زنجير چرخ نياز پيدا كنيد. اولين نكته‌اي را كه بايد در نظر داشته باشيد، ماشين‌هايي كه اجاره داده مي‌شوند داراي دستگاه ردياب هستند. اگر مسيري را در هنگام اجاره مشخص كرده‌ايد، از آن پيروي كنيد تا شامل هزينه‌هاي اضافه نشويد.

اگر جاده‌اي را كه در هنگام اجاره مشخص كرده‌ايد، داراي شرايط جوي نامناسب است و شما قصد تغيير مسير سفر خود به جاده‌اي با آب و هواي مناسب داريد، حتما اين تغيير مسير را به اطلاع شركت اجاره ماشين برسانيد. در زمان بارش برف و شرايط جوي نامساعد جاده‌هاي اصلي را براي عبور انتخاب كنيد. ماشين‌هاي امدادي جاده‌هاي اصلي را در اولين فرصت پاك سازي مي‌كنند و با اين كار شرايط عبور خودروها مناسب‌تر از جاده‌هاي فرعي خواهد بود.

اگر در هنگام سفر به جاده‌اي برفي رسيديد، اولين اقدام كم كردن سرعت و بعد از آن روشن كردن چراغ‌هاي خودرو خواهد بود تا مسير خود را بتوانيد تشخيص دهيد و از خطرات احتمالي زودتر با خبر شويد و از طرف ديگر ماشين‌هاي اطراف، شما را بتوانند تشخيص دهند.
در صورت ليز خوردن از ترمز ناگهاني اجتناب كنيد و به جاي آن پاي خود را از روي پدال گاز برداريد و سعي كنيد به آرامي ترمز كنيد تا دوباره خودرو به حالت طبيعي برگردد.

قوانين ماشين اجاره‌اي را دور نزنيد

ما شاهد اتفاقات زيادي براي رانندگان خوبي بوده‌ايم كه سعي كرده‌اند قوانين را به نفع خودشان تغيير دهند. اين اشتباهات بسيار پر هزينه هستند. رانندگاني كه ماشين اجاره‌اي را به دليل رعايت نكردن قوانين خراب مي‌كنند اغلب بايد مبلغ زيادي را بپردازند، از آنجا كه بيمه در چنين صورتي هيچ مسئوليتي را قبول نخواهد كرد. زنجير ممكن است در صورت بستن نامناسب، لغزيدن، پارگي يا اندازه اشتباهي باعث آسيب رساندن به تايرها، طوقه، كاور چرخ، گلگير و قطعاتي از موتور ماشين شوند. اگر شركت‌ها استفاده از زنجير چرخ را ممنوع كردند، آن را قبول كنيد.

اما در صورتي كه شركت استفاده از زنجير چرخ را ممنوع نكرده و شما تصميم به استفاده از زنجير چرخ داريد همواره از زنجير چرخ با اندازه مناسب براي تاير خودرو استفاده كنيد. با اين كار خسارتي به خودرو وارد نخواهد شد و از طرف ديگر رانندگي ايمني خواهيد داشت.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: رانندگي در برف،
موضوع:
[ ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۵۲:۴۳ ] [ محيا يوسفي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی