اجاره خودرو - تشريفات سورنا سير
تشريفات سورنا سير اجاره دهنده انواع خودرو مدرن و تشريفاتى با بهترين كيفيت و قيمت

به دنبال معامله بهتري براي اجاره ماشين هستيد؟ شركت‌هاي كرايه ماشين مي‌توانند نرخ‌هاي بسيار جالبي را براي اجاره بصورت هفتگي و ماهانه پيشنهاد دهند، اما اغلب بايد كمي در مورد آنها اطلاعات داشته باشيد. دانستن اطلاعاتي جزئي در مورد منطق اجاره ماشين به شما كمك خواهد كرد بهترين معامله ممكن را انجام دهيد و هزينه‌هاي اضافه‌اي را پرداخت نكنيد.

 

قبل از ساعت قرارداد ماشين اجاره‌اي را تحويل نگيريد

ممكن است در قراردادي كه با شركت داريد ساعتي را ذكر كرده باشند، هميشه در اين مواقع از قرارداد پيروي كنيد. در صورتي كه قبل از ساعت مشخص خودرو را تحويل بگيريد در برخي مواقع ممكن است مجبور به پرداخت اضافه شويد. در واقع، بيشتر شركت‌ها قرارداد خود را از نقطه شروع مشخصي تعريف مي‌كنند، كه در برگه قرارداد ذكر شده است. اگر ماشين اجاره‌اي خود را قبل از وقت مشخص تحويل بگيريد، ممكن است هزينه‌هاي اضافه شامل حال شما شود.
اما استثناهايي هم وجود دارند، در اين موارد، شركت زمان مشخصي براي آغاز قرارداد خود مشخص نمي‌كند. در اين قراردادها اجاره خودرو از زمان تحويل ماشين محاسبه مي‌شود و ساعت مشخصي را تعيين نمي‌كنند. حتما در هنگام اجاره ماشين به قرارداد توجه داشته باشيد تا شامل شرايطي نشويد كه مجبور به پرداخت اضافه شويد.
اگر در فرودگاه ماشين اجاره‌اي را بخواهيد تحويل بگيريد و زمان مشخصي را اعلام كرديد، در صورتي كه قبل از موعد مقرر به مقصد رسيديد، ابتدا با شركت اجاره اي تماس بگيريد و از شرايط اجاره خودرو لوكس درج شده در قرارداد مطمئن شويد و سپس براي تحويل گرفتن خودرو اقدام كنيد، اگر در قرارداد ساعتي مشخص شده باشد تا رسيدن به آن زمان صبر كنيد و بعد خودرو را تحويل بگيريد.

 

اجاره ماشين بصورت هفتگي

در زماني كه شما قصد اجاره ماشين براي چند روز را داريد، از شركت اجاره ماشين بخواهيد شرايط اجاره براي چند روز و يا يك هفته را به شما اعلام كند. در بسياري از شركت‌ها، اجاره ماشين بصورت هفتگي شامل تخفيف خواهد شد، در صورتي كه اگر شما همان خودرو را براي پنج يا شش روز اجاره كنيد شايد شامل تخفيف نشود و يا تخفيف كمي را داشته باشد. اگر خودرو را براي چند روز بخواهيد اجاره كنيد، اجاره آن بصورت هفتگي مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.
البته در بعضي مواقع شركت‌ها تخفيف‌هايي را براي روزهاي آخر هفته در نظر مي‌گيرند. البته بايد نكاتي را هم در نظر داشت، اگر ماشين را قبل از ظهر پنجشنبه نياز داريد، پس نرخ آخر هفته را رزرو نكنيد. رزرو ماشين‌هاي اجاره‌اي هميشه به همان صورت باقي مي‌مانند، كه در آنها نرخ، مكان و زمان تحويل و بازگشت مشخص شده است.
ما اشخاصي را ديده‌ايم كه ماشين را براي تحويل گرفتن در ظهر پنجشنبه رزرو كرده‌اند و بعدا به خاطر اينكه نمي‌توانند ماشين را قبل از ظهر همان روز تحويل بگيرند شگفت‌زده مي‌شوند. بعضي از شركت‌هاي كرايه ماشين حتي اجازه نمي‌دهند كه ماشين‌ها 15 دقيقه زودتر از زمان رزرو تحويل گرفته شوند. اگر مي‌خواهيد از مزاياي نرخ‌هاي آخر هفته‌ها بهره‌مند شويد، پس ظهر روز پنجشنبه زمان شروع شماست.

 

اجاره ماشين بصورت ماهانه

برخي شركت ها شرايط خوبي را براي اجاره ماشين بصورت ماهانه در نظر گرفته اند. در صورت اجاره ماهانه مبلغ اجاره شامل تخفيف خوبي خواهد شد، تخفيف حتي تا بيش از بيست درصد هم خواهد بود. فقط با پرداخت هزينه بيست و پنج روز مي توانيد خودرويي را براي يك ماه اجاره كنيد. براي مسافرت‌هاي خانوادگي اجاره ماشين ماهانه يكي از به صرفه‌ترين گزينه‌ها بوده و شما مي‌توانيد در كنار خانواده از مسافرت خود لذت ببريد. در صورت اجاره ماشين ماهانه نيازي نيست براي هر جابجايي منتظر تاكسي يا آژانس باشيد و باعث بالا رفتن هزينه‌هاي جابجايي شما شود. شما مي‌توانيد هر جايي كه مايل بوديد برويد و از بودن در كنار خانواده لذت ببريد.
هميشه در زمان عقد قرارداد اجاره ماشين به متن آن دقت كنيد تا تمام شرايط شركت اجاره ماشين را بدانيد در برخي مواقع رعايت نكردن نكات كوچك هزينه‌هاي پرداختي شما را افزايش خواهد داد. از طرف ديگر هميشه از تخفيف‌هاي شركت سوال كنيد، شما ممكن است با اجاره يك روز بيشتر تخفيف خوبي از شركت دريافت كنيد و شرايط به صرفه تري براي شما ايجاد شود..

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۳۶:۱۳ ] [ محيا يوسفي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی