اجاره خودرو - تشريفات سورنا سير
تشريفات سورنا سير اجاره دهنده انواع خودرو مدرن و تشريفاتى با بهترين كيفيت و قيمت

همانطور كه در بخش قبل توضيح داديم يكي از اقداماتي كه براي مقابله با استرس در هنگام رانندگي با خودرو مي‌توانيم انجام دهيم، اجاره ماشين است. با اين كار قبل از اينكه بخواهيد سوار خودروي خود شويد، مي‌توانيد تمرين خوبي داشته باشيد. در زير به ادامه مبحث قبل خواهيم پرداخت.

 

مراحل ديگر مقابله با ترس از رانندگي

 

دوباره سوار اسب خود شويد

شما احتمالا اين ضرب المثل قديمي را شنيده‌ايد: اگر از اسب خود به زمين افتاديد، بايد دوباره سوار آن شويد. دليل خوبي براي يادآوري اين ضرب المثل وجود دارد، و اين چيزي است كه تقريبا در همه مراحل زندگي صادق است، از جمله راندن اتومبيل.
بسياري از مردم احساس مي‌كنند كه پس از تصادف با ماشين خود، از رانندگي وحشت دارند و نمي‌توانند هرگز مجددا به پشت فرمان برگردند. اين هميشه روش خوبي نيست. مطمئن شويد كه يك مجوز به روز گواهينامه داريد، و به تمرين رانندگي خود ادامه مي‌دهيد، چرا كه شما هرگز نمي‌دانيد چه زماني ممكن است از مهارت خود در مواقع اضطراري استفاده كنيد.
اگر شما دچار يك حادثه شده‌ايد، با اعتماد به نفس به پشت فرمان وسيله نقليه خود برگرديد و مجددا شروع به راندن كنيد، حداقل تا زمانيكه وسيله نقليه شما قابل راندن است. اگر دوباره شروع به رانندگي كنيد در يك مدت زمان كوتاه خواهيد ديد كه ديگر ترسي نداريد و بلكه از رانندگي لذت خواهيد برد وحتي مي توانيد براي اجاره خودرو لوكس مورد علاقتان نيز اقدام نماييد.

به رانندگي در بزرگراه علاقه‌مند شويد

بسياري از مردم احساس مي‌كنند كه حتي اگر در جاده‌هاي محلي بدون ترس رانندگي كنند، در صورت ورود به بزرگراه‌ها، خصوصا بزرگراه‌هاي چندگانه، دچار مشكل خواهند شد. بله، اين مي‌تواند خيلي ترسناك باشد، به ويژه اگر شما يك راننده جديد هستيد، اما اين ترسي است كه هر راننده در نهايت بايد به آن غلبه كند. بهتر است كه با راندن در بزرگراه‌هاي خلوت‌تر شروع كنيد و بيشتر از بزرگراه‌هايي استفاده كنيد كه چند خط نيستند.
هنگامي كه به بزرگراه‌هاي خلوت عادت كرديد، مي‌توانيد شهامت به ورود به بزرگراه‌هاي شلوغ‌تر را كسب كنيد. بعد از مدتي، راندن در بزرگراه‌ها به يك عادت تبديل خواهد شد و شما هيچ ترس و نگراني نخواهيد داشت.

به موسيقي گوش دهيد

هنگام شركت در كلاس‌هاي آموزش رانندگي احتمالا به شما گفته شده است كه موسيقي باعث ايجاد حواس پرتي مي‌شود و شما نبايد سيستم صوتي خود را در حين رانندگي روشن كنيد. اين كاملا درست نيست، بله اين در مواقعي صادق است كه موسيقي به يك عامل حواس پرتي تبديل شود و شما آن را با صداي بلند گوش دهيد. اگر در حين راندن به يك موسيقي آرامش بخش با صداي كم گوش مي‌دهيد، باعث آرامش شما خواهد شد. واقعا درست است كه موسيقي واقعا حيوانات وحشي را نيز آرام مي‌كند.
اگر شما ترس از رانندگي داريد، اين چيزي است كه شما بايد سخت روي آن كار كنيد و از آن غافل نشويد. براي بعضي از افراد، اين تنها يك مسئله مرتبط با كسب تجربه بيشتر در پشت فرمان است. براي ديگران، ترس از راندن مي‌تواند به قدري شديد باشد كه آنها نياز به مشاوره داشته باشند تا متوجه شوند چرا چنين ترسي دارند و چگونه مي‌توانند به آن غلبه كنند.
راندن بايد چيزي باشد كه شما از انجام آن لذت مي‌بريد و نه اينكه از آن هراس داشته باشيد. شما مي‌توانيد با استفاده از هر يك از راهنمايي‌هاي فوق، به ترس خود از راندن غلبه كنيد.
شما همچنين مي‌توانيد با مربيان رانندگي صحبت كنيد تا ببينيد آيا آنها نكته خاصي براي آموزش به شما دارند يا خير. از طرفي اجاره ماشين ارزان تهران نيز مي تواند به شما كمك كند بر ترس خود غلبه كنيد و از راندن لذت ببريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ترس از رانندگي،
موضوع:
[ ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۱۲:۴۱ ] [ محيا يوسفي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی