اجاره خودرو - تشريفات سورنا سير
تشريفات سورنا سير اجاره دهنده انواع خودرو مدرن و تشريفاتى با بهترين كيفيت و قيمت

رانندگي در بزرگراه‌ها نيازمند مهارت و دانشي درباره چگونه طراحي و استفاده از آنهاست. بسياري از مردم از رانندگي در بزرگراه‌ها رنج مي‌برند. اگرچه هيچ دليلي براي رانندگي در اين نوع جاده‌ها وجود ندارد، رانندگي در بزرگراه‌ها نيازمند احتياط و آگاهي بيشتري نسبت به خيابان‌هاي محلي است. قبل از رانندگي در يك بزرگراه براي اولين بار، بايد يك ايده كلي درباره نحوه كاركرد اين جاده‌ها داشته باشيد، ولي هيچ نگران نباشيد اجاره خودرو سورنا سير اين مقاله را بدين منظور براي شما عزيزان فراهم كرده است، پس با ما باشيد. بزرگراه‌ها معمولا از دو خط در هر دو جهت مختلف تشكيل مي‌شوند، اما ممكن است در مناطق با ترافيك سنگين‌تر در كلان شهرها داراي خطوط بيشتري باشند. جداسازي خطوط شمال و جنوب يا شرق و غرب، مي‌تواند با سازه‌هاي بتني يا نوارهايي از زمين انجام شود.

نكاتي براي رانندگي در بزرگراه‌ها

رانندگان در بزرگراه‌ها نمي‌توانند دور بزنند. در عوض، رانندگان از طريق رمپ‌هاي ورودي و خروجي به بزرگراه‌ها وارد شده و از آن خارج مي‌شوند، كه به وسايل نقليه اجازه مي‌دهد تا بدون درنگ به جريان ترافيك اصلي وارد يا خارج شوند. تمام خروجي‌ها و ورودي‌ها به خط سمت راست بزرگراه‌ها منتهي مي‌شوند. هنگامي كه بزرگراه‌ها به طور طبيعي از دوخط تشكيل شود، خط راست براي خودروهايي طراحي شده است كه با سرعت كمتري در حال حركت هستند. دانستن اين حقايق اساسي در مورد بزرگراه‌ها مي‌تواند به رانندگان در هنگام رانندگي در اين نوع جاده‌ها براي اولين بار كمك كند.

براي رانندگي در بزرگراه‌ها، پس از ورود به خط سمت راست از طريق رمپ بايد وارد خط سمت چپ شويد. به محض اينكه از رمپ خارج شديد، به منظور آماده شدن براي ورود به جريان ترافيك راهنماي سمت چپ خود را روشن كنيد. هنگاميكه از رمپ ورودي پايين مي‌آييد مدام اينكه سمت چپ و نقطه كور خود را چك كنيد كه از برخورد با ساير وسايل نقليه كه در خط راست در حركت هستند خودداري كنيد. براي وسايل نقليه، رانندگي در خط راست براي رفتن به خط چپ براي ادغام شدن با جريان ترافيك در بزرگراه، معمول است. هنگامي كه مطمئن شديد كه هيچ وسيله نقليه‌اي در خط راست وجود ندارد، به راحتي به سمت چپ برويد و چراغ راهنماي خود را خاموش كنيد. هنگامي كه از رمپ خارج شديد سرعت خود را افزايش دهيد تا سرعت راننده‌هاي ديگر را كند نكنيد.

هنگام رانندگي در يك بزرگراه، بسيار مهم است كه از حضور انواع مختلف رانندگان آگاه باشيد. كاميون‌هاي باري اغلب از بزرگراه‌ها براي انتقال كالا و محصولات در سراسر كشور استفاده مي‌كنند. رانندگان اين كاميون‌هاي بزرگ اغلب داراي ديد محدودي هستند. اين مسئوليت شماست كه در هنگام رانندگي در اين جاده‌ها، مراقب كاميون‌هاي بزرگ باشيد. بسياري از رانندگان از بزرگراه‌ها براي مسافرت‌هاي طولاني استفاده مي‌كنند، بنابراين توجه داشته باشيد كه برخي از رانندگان ديگر ممكن است خسته باشند. در هنگام رانندگي در بزرگراه، قبل از اينكه خطوط را تغيير دهيد، آينه‌ها و نقاط كور خودروي خود را بررسي كنيد. مثل هميشه، استفاده از چراغ‌هاي راهنما هر بار كه از يك خط به خط ديگر تغيير مسير مي‌دهيد بسيار مهم است. براي خروج از يك بزرگراه، قبل از رسيدن به رمپ خروجي، راهنماي سمت راست خود را روشن كنيد. قبل از يك توقف كامل در انتهاي آن، براي ورود به رمپ، سرعت وسيله نقليه خود را كم كنيد.

بسياري از بزرگراه‌ها داراي حداكثر و حداقل سرعت مجاز هستند. اطمينان حاصل كنيد كه سرعت خود را در اين محدوده نگه داريد. اگر شما به هر دليلي محبور به متوقف كردن وسيله نقليه خود در حين رانندگي در يك بزرگراه هستيد، راهنماي سمت راست خود را روشن كنيد و سرعت خود را كاهش دهيد تا بتوانيد از بزرگراه خارج شويد. بسياري از بزرگراه‌ها يك نوار كوچك پياده رو يا ماسه‌اي در سمت راست خود دارند كه براي توقف‌هاي اضطراري مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

اطمينان حاصل كنيد كه فلشرهاي اضطراري خود را در حالي كه در كنار بزرگراه پارك كرده‌ايد روشن كنيد و هنگام ورود مجدد به بزرگراه با احتياط زيادي حركت كنيد.
پس از چند سفر در بزرگراه‌ها، به استفاده از اين نوع جاده‌ها عادت خواهيد كرد. فقط به ياد داشته باشيد سرعت در بزرگراه‌ها بسيار سريعتر از خيابان‌ها و جاده‌هاي كوچك محلي هستند كه اكثر مردم در هر روز در آن رانندگي مي‌كنند و نياز به سطح آگاهي و هوشياري بالاتري نيز دارد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: رانندگي در بزرگراه‌ها،
موضوع:
[ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۱۹:۳۵ ] [ محيا يوسفي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی